fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: עוד מאמן בליגת העל שעוזב, אלא שהפעם הוא בדרך ליריבה הגדולה

יוסי אבוקסיס עזב את בית"ר ירושלים והוא בדרך לסיכום אצל היריבה הכי גדולה שלה, הפועל תל אביב. כיצד תירץ המאמן את העזיבה הפתאומית ומה חושב על כך הבעלים של בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, שאומר: "העזיבה של יוסי, זאת בגידה באמון ובחברות"
נמאס לו. יוסי אבוקסיס צילום: ערוץ 5

עוד מאמן שמסיים את תפקידו בליגת העל: יוסי אבוקסיס, עוזב את בית"ר ירושלים.

המאמן, שבסיום המשחק האחרון של קבוצתו נגד הפועל פתח תקווה (2:2) הטיח ביקורת קשה באוהדים שלדבריו מקללים אותו ללא הרף ואף גילה כי הוא כבר לא נהנה בקבוצה, סיכם עם הבעלים של בית"ר ירושלים ברק אברמוב, על עזיבה מידית. מיד לאחר מכן סיכם אבוקסיס את תנאיו כמאמן הפועל תל אביב.

מבית"ר ירושלים נמסר: "המאמן יוסי אבוקסיס הודיע לבעלים ברק אברמוב על החלטתו לסיים את התפקיד לאור המצב אליו נקלע עם אוהדי הקבוצה. אנו מודים ליוסי על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך".

אבוקסיס, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים, מונה לתפקיד המאמן בפברואר 2022. בעונה הראשונה הוא הצליח לייצב אותה ולהשאיר אותה בליגת העל. בעונה שעברה, למרות כל הבעיות והקשיים המקצועיים והכלכליים הוא הוביל אותה לזכייה בגביע המדינה.

את העונה הנוכחית פתחה בית"ר ירושלים כשהיא במינוס 4 נקודות בעקבות עונש הפחתת נקודות שספגה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על אירועי הגמר (התפרצות אוהדים למגרש שגרמה למהומה גדולה ולדחיית הטקס המסורתי של הענקת הגביע על ידי נשיא המדינה). למרות זאת היא הצליחה להתרומם ואחרי 19 מחזורים היא מדורגת במקום השמיני עם מאזן של 7 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים. הקבוצה גם רחוקה 2 נקודות בלבד מהפלייאוף העליון.

בעוד אבוקסיס תולה את הפרידה בקשר לא טוב עם האוהדים, הבעלים של בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, חושב שיש פה סיבה אחרת.

"אני ויוסי אבוקסיס זה לא רק יחסי עבודה אלא הרבה מעבר. מדובר על חברות של הרבה שנים והרבה דברים אישיים שעברנו יחד. העזיבה שלו גורמת לי לעצב, לא מעצם הפרידה מהקבוצה אלא שאני מרגיש שאיבדתי חבר. עצוב לי שאדם שאכל ושתה והתפרנס ממני במשך 6 שנים, לא הייתה לו אפילו טיפת הכרת תודה כלפיי, למועדון בית"ר ירושלים, לשחקנים ולקהל. המעבר של יוסי להפועל תל אביב זו בגידה באמון ובחברות האישית בינינו. הוא פעל בצורה טיפשית ולא ראויה. תמיד חיבקתי וחיזקתי את יוסי, גם לאחר הפסדים, ואם הייתה לי ביקורת, היא תמיד נאמרה בארבע עיניים. הייתי גאה בו. בשיחות שלנו בימים האחרונים הרגשתי שמשהו לא תקין, שהוא מחפש סיבה למריבה, אבל בשום שלב לא עלה נושא של פיטורים. גם כשהוא היה איתי בבני יהודה תל אביב, עם תקציב של 11 מיליון ש"ח, וירדנו ליגה, עדיין שמרתי עליו, כי מבחינתי, חברות זה לפני הכל. אני מגנה את הקללות של האוהדים כלפי יוסי. זה לא מגיע לו, אבל על 20-30 אוהדים שמקללים לשבור את הכלים ולעזוב? יוסי ברח מבית"ר ירושלים ולא בפעם הראשונה. הוא גם ברח מהפועל באר שבע. הוא פשוט חיפש דרך לצאת והפיל את זה על האוהדים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות