fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מכבי ת"א הציגה את מאמנה החדש

אייטור קראנקה (49) הספרדי הוצג כמאמנה החדש של מכבי ת"א במקומו של ולדימיר איביץ' שעזב לליגה רוסית. האם זה האיש שיחזיר את הצהובים למאבק האליפות?
אייטור קראנקה, מאמנה החדש של מכבי ת"א צילום: מסך, ערוץ 5

נא להכיר: אייטור קראנקה הספרדי הוא מאמנה החדש של מכבי ת"א. קראנקה מחליף את ולדימיר איביץ' שהחליט לעזוב במפתיע לטובת אימון קבוצת קרסנודר מהליגה הרוסית הבכירה.

איביץ' הסביר את עזיבתו בעובדה שהליגה הרוסית הרבה יותר מאתגרת וחזקה מהליגה הישראלית ומבחינתו מדובר בקידום מקצועי.

קראנקה בן ה-49 הוא כדורגלן עבר ששיחק בקבוצות אתלטיקו בילבאו, ריאל מדריד, וקולורדו ראפידס בארה"ב. לזכותו גם הופעה אחת במדים הלאומיים של נבחרת ספרד.

שנתיים לאחר פרישתו ממשחק, הוא החל בקריירת אימון כשמונה למאמן נבחרת ספרד עד גיל 16. בהמשך היה עוזרו של המאמן ז'וזה מוריניו בקבוצת הפאר הספרדית ריאל מדריד. בשנת 2013 הוא מונה לראשונה כמאמן ראשי בקבוצת מידלסבורו, ששיחקה אז בליגת המשנה באנגליה והפך למאמן הזר הראשון בתולדות המועדון האנגלי. בהמשך דרכו הוא גם הוביל את המועדון לעלייה לפרמייר ליג. לאחר כמעט ארבע שנים במידלסבורו הוא עבר לאמן את נוטינגהאם פורסט ולאחר מכן אימן גם את קבוצת בירמינגהאם. בעונה שחלפה חזר לספרד ואימן את קבוצת גרנדה.

במסיבת עיתונאים שערכה מכבי ת"א ובה הוצג מאמנה החדש, אמר קראנקה: "תוך יממה אחת בלבד אני כבר מרגיש פה בבית. הגעתי למקום שרוצה אותי ואני בהחלט מאמין שאני יכול לעזור ולעשות פה דברים. מכבי ת"א זה מועדון ברמה גבוהה מאוד. באתי כדי לגרום לקבוצה לנסות ולנצח בכל משחק ושהאוהדים יהיו גאים בה. המשא ומתן עם אנשי מכבי ת"א היה מהיר וכבר מהפגישה הראשונה רציתי לבוא. הגעתי למועדון שהוא מהטופ וכולם מכירים את השם מכבי ת"א, עוד מהתקופה שהיא שיחקה בעבר בליגת האלופות".

מכבי ת"א מדורגת כיום במקום השני בטבלת ליגת העל, 6 נקודות מתחת למוליכה, מכבי חיפה. האם המאמן החדש הוא האיש שיחזיר את מכבי ת"א למאבק האליפות? ימים יגידו.

 

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות