fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מה עשתה נבחרת ישראל במשחק הבכורה ההיסטורי שלה במונדיאל הצעירים?

נבחרת ישראל הצעירה פתחה את המונדיאליטו בהפסד מאכזב לקולומביה, 2:1, אחרי שכבר הובילה ואף הייתה טובה יותר מהנבחרת היריבה. המאמן אופיר חיים: "אני מאוכזב מאוד, אבל עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה שלנו בטורניר"
נכנס להיסטוריה. דור תורג'מן, חוגג את השער הראשון של נבחרת ישראל במונדיאליטו צילום: מסך, ערוץ 5

הופעת הבכורה ההיסטורית של נבחרת ישראל במונדיאליטו (מונדיאל הצעירים) נפתחה ברגל שמאל, אחרי שהנבחרת הפסידה לנבחרת קולומביה, 2:1. מדובר בהפסד מאכזב מאוד שכן ברוב הדקות וגם מבחינת מצבי הבקעה, ישראל הייתה טובה יותר והגיעה להזדמנויות מצוינות שפשוט הוחמצו ברישול.

אחרי מחצית ראשונה טובה אך מאופסת הצליחה ישראל לתרגם את יתרונה במגרש לשער יתרון שנכבש בדקה ה-57. רוי רביבו הוכשל ברחבה ודור תורג'מן דייק מהנקודה הלבנה, 0:1 לישראל.

בדקה ה-73 זכתה קולומביה לפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה של שחקן ישראלי. גם הפעם היה זה פנדל מדויק ו-1:1. בדקה ה-89, הוכרע המשחק בזכות שער ניצחון שהבקיעה הנבחרת הקולומביאנית שגרמה למהפך, 1:2.

מאמן נבחרת ישראל אופיר חיים: "אני מאוד מאוכזב. שיחקנו נגד נבחרת מצוינת עם שחקנים מוכשרים ולא נפלנו מהם בשום פרמטר. היינו טובים יותר והחמצנו. אני מאוד גאה בשחקנים ובנבחרת. עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה שלנו בטורניר".

במשחק הבא תפגוש ישראל את נבחרת סנגל (יום רביעי, 24 במאי, שעה 21:00), שהפסידה במחזור הפתיחה לנבחרת יפן, 1:0.

נציין רק, שבכל בית משחקות 4 נבחרות כששתי הראשונות יעלו ישירות לשלב שמינית הגמר בעוד הקבוצה שתסיים במקום השלישי במאזן הטוב ביותר משאר הבתים תצטרף גם היא לשלב הבא.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות