fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: משנים מאמנים ולא מנצחים

במחזור שהושלם אמש, ניצחה הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים, 0:1, והותירה את המאמן החדש ברק יצחקי, ללא ניצחון. גם יוסי אבוקסיס והפועל תל אביב, ובני לם והפועל פתח תקווה, עדיין ללא ניצחון מאז הוחלפו המאמנים
זו שעולה וזו שיורדת. דור מיכה מבית"ר ירושלים מול שחקן באר שבעי צילום: אתר בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע ממשיכה להיאבק על מקום באירופה ואמש, אחרי ניצחון בית קטן על בית"ר ירושלים, 0:1, היא חזרה למקום השלישי בטבלה. בית"ר לא נפלה מבחינת יכולת מבאר שבע, אבל התקשתה בניצול ההזדמנויות אליהן הגיעה, בעוד באר שבע עשתה זאת פעם אחת. דקה 36: אנטוניו ספר הגביה כדור חופשי לעומק הרחבה והלדר לופס, חמק מהגנת בית"ר ומקרוב נגח לפינה ופנימה, 0:1.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "ניצחון גדול של אופי. אני מרוצה מהנחישות ומההקרבה של השחקנים, למרות שמבחינת כדורגל, הייתי רוצה שניראה יותר טוב. לפעמים גם ניצחון של 0:1 קטן, עושה דברים גדולים והשלוש נקודות האלה שהשגנו הן חשובות להמשך הדרך".

מאמן בית"ר ירושלים, ברק יצחקי: "עשינו משחק מצוין ומגיע לשחקנים קרדיט גדול. אני לא אוהב לצאת עם מחמאות ובלי נקודות, אבל היכולת שלנו במשחק הזה נותנת לנו המון תקווה. אם נמשיך לשחק ככה, גם הנקודות יגיעו. היום פיקששנו טיפה בהגנה ושילמנו על זה ביוקר. עם קצת יותר ריכוז בהתקפה, התוצאה הייתה יכולה להיות אחרת. הגיע לנו יותר כי ברוב הדקות שלטנו במגרש ועוד נגד קבוצה טובה כמו הפועל באר שבע ובבית שלה. המשחק הזה מעודד אותי, למרות התוצאה".

הפועל תל אביב עדיין ללא ניצחון בעידן המאמן יוסי אבוקסיס. במחזור אמש היא סיימה את מפגש החוץ שלה נגד האחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה, בתיקו, 0:0.

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס: "המצב שלנו רע מאוד. אנחנו נלחמים ומחויבים, אבל לא מספקים יכולת ומשחקים בחוסר ביטחון. חייבים להשתחרר ולהשיג נקודות כדי להישאר בליגה. הקהל של הפועל תל אביב ראוי לקבוצה טובה ואיכותית יותר, והיכולת והתוצאות עד כה מאכזבים אותי. עוד לפני שהגעתי, הייתה פה קבוצה לא טובה ואנחנו לא מצליחים לשפר את זה. הדבר החיובי היחיד שאני יכול להוציא מהמשחק הזה, זאת העובדה שלא ספגנו ולא הפסדנו".

מאמן הפועל פתח תקווה, בני לם: "אני גאה בשחקנים וגם הקהל שהריע להם בסיום המשחק, העריך את מה שעשינו. שיחקנו טוב ומה שהיה חסר לנו זאת הפעולה האחרונה בהתקפה. שיחקנו עם ביטחון, ייצרנו מצבים, ונתנו משחק מצוין. אם נבוא ככה מוכנים גם למשחקים הבאים, גם התוצאות והנקודות יגיעו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות