fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי חיפה שוב בפסגה

מכבי חיפה התקשתה מול קבוצת התחתית של הפועל חדרה, אבל שער יחיד של גדי קינדה בדקה ה-62, חרץ את גורל המשחק. מאמן מכבי חיפה, דגו: "הפעם הצגנו אופי ופחות יופי". מאמן חדרה, סילבס: "אחרי שהיא כבשה, מכבי חיפה רק חיכתה לשריקת הסיום"
גדי קינדה מקדים את גלזר מחדרה. גם בטבלה זה ככה צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה חזרה לפסגה אחרי ניצחון בית דחוק על הפועל חדרה, 0:1, משער של גדי קינדה בדקה ה-62. בכך, השתוותה מכבי חיפה למכבי תל אביב, אך היא מקדימה אותה בזכות יחס שערים עדיף.

מנגד, הפועל חדרה ירדה למקום ה-13 והלפני אחרון.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "במשחק הקודם, הצגנו יופי, היום הצגנו אופי. יש משחקים כאלה שצריך אופי והראנו שיש לנו את זה. אני שמח שהבאנו שלוש נקודות. אני לא אוהב לתרץ, אבל אנחנו נמצאים בעומס משחקים באמת חריג. היום נגד הפועל חדרה, בהמשך השבוע נגד פיורנטינה ואחר כך נגד ריינה, וכל זה בשבוע אחד".

מאמן הפועל חדרה, חיים סילבס: "יש פערים בין הקבוצות, זה ברור. ניסינו להפתיע וזה עבד לנו חלקית, כי בסוף, כשניסינו לצאת קדימה, היינו פחות מאורגנים בהגנה וספגנו. שיחקנו טוב ולא היינו רחוקים מלצאת מפה עם נקודה. אחרי שמכבי חיפה הבקיעה את השער היא העבירה את הזמן ורק חיכתה לשריקה. היינו יכולים לתת יותר מבחינה התקפית ולצערי זה לא קרה. הגענו מוכנים, כי ראינו קבוצות שלא באו מוכנות נגד מכבי חיפה וקיבלו תבוסות. התאמנו את עצמנו כדי לקחת נקודה וחבל שלא עשינו את זה, למרות שהיינו קרובים".

היום (,שני 4/3) יושלם המחזור עם שני מפגשים נוספים: הפועל פתח תקווה – הפועל תל אביב (שעה 20:00), הפועל באר שבע – בית"ר ירושלים (שעה 20:30).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות