fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי חיפה נעצרה, מכבי תל אביב מתחילה לפתוח פער

מכבי חיפה לא הצליחה לנצח עשרה שחקנים של בית"ר ירושלים וסיימה עמה את המפגש בתיקו, 1:1. מכבי תל אביב ממשיכה בשלה, גברה על בני סכנין, 2:3. הפועל חיפה טיפסה למקום השני בטבלה אחרי ניצחון על האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים. היום: מכבי נתניה - הפועל באר שבע
עודד צ'וקול מהפועל חיפה מזכיר לכולם את מספר החטופים הישראלים שנמצאים עדיין בשבי חמאס צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי תל אביב שמרה על מקומה בראש הטבלה אחרי ניצחון חוץ על בני סכנין, 2:3.

גבי קניקובסקי העלה את הצהובים ליתרון מהיר כבר בדקה ה-3, אחרי בישול מבריק של ערן זהבי. בדקה ה-60 בעט דור פרץ כדור אדיר מחוץ לרחבה שניתז במשקוף, פגע בשוער סכנין אבו ניל ומשם חדר בחזרה לרשת, 0:2. בדקה ה-70 רשם ערן זהבי עוד ציון דרך בקריירה המרשימה שלו כשהבקיע את השער השלישי לזכות קבוצתו והשער ה-400 בקריירה. נגמר? סכנין עוד עשתה קולות של חזרה כשבדקה ה-75 כבש עילאי אלמקייס, שער מצמק לזכות קבוצתו, 3:1. בדקה ה-82 היה זה מוחמד שכר, ששבר בצורת של יותר משנה וכבש שער נוסף לזכות סכנין, 3:2. בדקות שנותרו לסיום הצליחה מכבי תל אביב לשמור על יתרונה השברירי ולסיים עם עוד ניצחון שמשאיר אותה שבוע נוסף בפסגה.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "לא יכול להיות שניתן לקבוצה היריבה לחזור למשחק שאמור להיות גמור. עשינו כמה טעויות, והמנטליות צריכה להישמר עד לשריקת הסיום. אין לנו בעיה עם ההתקפה, אבל נצטרך לטפל בחלק ההגנתי. כל ניצחון הוא טוב, גם אם הייתי רוצה שזה יהיה בדרך אחרת. בפעם הבאה, נצטרך לשחק חכם יותר".

מי שצמודה אל מכבי תל אביב בטבלה היא הפועל חיפה שהשיגה ניצחון חוץ על האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים, 0:1, משער של עודד צ'וקול בדקה ה-64. מי לאחר כיבוש השער הניף צ'וקול שלט תמיכה קטן עם המספר 137, כתזכורת כואבת למספר החטופים הישראלים שנותרו בשבי ארגון הטרור חמאס.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "אני גאה ברוח הלחימה של השחקנים ועל המחויבות הגדולה לשמור על התוצאה".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "זה היה משחק של 0:0, אבל עשינו טעות אחת ונענשנו. הפועל ירושלים זה לא מועדון שמאמין בשינויים גדולים ולא נביא עכשיו 8-9 שחקנים. גם בעונה הקשה לא עשינו את זה. יש לנו קבוצה טובה, למרות שכרגע זה לא מתבטא בתוצאות, ועם קצת מזל המומנטום ישתנה וכולם יראו את זה. נמשיך להתאמן ולעבוד קשה ואני מאמין שהדברים עוד יתהפכו לטובתנו".

במשחק המרכזי של המחזור נפרדה האלופה מכבי חיפה מבית"ר ירושלים בתיקו, 1:1. ירדן שועה, בפנדל מדויק בדקה ה-19 העלה את הבית"רים ליתרון, 0:1. בדקה ה-68 איזן פרנדזי פיירו ל-1:1. בדקה ה-79 נשארה בית"ר ירושלים בעשרה שחקנים לאחר ששוערה, מיגל סילבה, הורחק בכרטיס אדום בעקבות עבירה שביצע על שחקן חיפאי מחוץ לרחבה. למרות הנחיתות המספרית ושליטה מוחלטת של חיפה במגרש, התוצאה נשארה עד לסיום.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "ייצרנו המון מצבים שאם היו נכנסים היינו מדברים אחרת, וחבל שלא ניצלנו אותם. יש גם משחקים כאלה וצריכים להמשיך הלאה".

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "השער של מכבי חיפה הובקע אחרי שבוצעה עבירה על שחקן שלנו ואני מאוד כועס על זה, אבל החלטתי להתאפק ולא לדבר יותר על שופטים. השחקנים נתנו מעצמם והשקיעו מאמץ גדול. להוציא נקודה מול קבוצה כמו מכבי חיפה ועוד אצלם בבית, אז צריך להיות מרוצים".

המחזור יושלם היום (שני, 11/12) במפגש בין מכבי נתניה להפועל באר שבע (שעה 20:00).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות