fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי חיפה חזרה לנצח

מכבי חיפה נקלעה פעמיים לפיגור במשחק החוץ שלה נגד מכבי נתניה, אבל פעמיים ידעה להשוות ואף להשלים מהפך. מאמן מכבי חיפה ברוך דגו: "במועדון כמו מכבי חיפה תמיד יש לחץ. אני מרגיש את זה ודווקא אוהב את זה. זה משאיר אותך תמיד דרוך". מאמן מכבי נתניה רן קוז'וק: "להוביל פעמיים מול מכבי חיפה ולא לנצח? היו לי ציפיות אחרות מהקבוצה"
פיירו פרנזי מקדים את הגנת נתניה צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה גברה על מכבי נתניה 2:3, והשיגה קצת שקט בסביבת המועדון. החיפאים חזרו פעמיים מפיגור בדרך למהפך ולניצחון ליגה שני שהעלה את הקבוצה למקום השישי בטבלה עם 6 נקודות. 7 נקודות פחות מהמוליכה מכבי תל אביב, אך צריך לזכור שלחיפה משחק אחד פחות.

המשחק נפתח בלחץ חיפאי אבל השער הראשון נפל דווקא בצד השני. דקה 12: איתן אזולאי הגביה כדור קרן, השוער החיפאי שריף כיוף לא יצא לא טוב ואיגור זלאטנוביץ' דחק את הכדור מקרוב בחזהו פנימה, 0:1 לנתניה. בדקה ה-25 רשם שוער נתניה טעות קשה כשהתמהמה עם הכדור בתוך הרחבה. אריק שורנוב מחיפה עט על הכדור וכרמי הכשילו. השופט, בעזרת מערכת ה-var הצביע לעבר הנקודה הלבנה. צ'רון שרי דייק, 1:1. בדקה ה-37 ראצ'יד צ'ירינו העלה את נתניה ל-1:2. בדקה ה-43 פרנזי פיירו איזן בפעם השנייה במשחק ל-2:2. בדקה ה-62 השלימה מכבי חיפה את המהפך המיוחל, כששוב היה זה פרנזי פיירו שכבש וקבע, 2:3.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו: "היה לנו חשוב לנצח כדי לצאת לדרך חדשה. דיברתי על זה עם השחקנים וראיתי את זה בגישה החיובית שלהם. הניצחון החזיר לנו את הכבוד ואת השקט שהיינו צריכים. במחצית הראשונה ספגנו שני שערים, ואני שונא לספוג, אבל עשינו את ההתאמות הנדרשות והבקענו שלושה שערים. במועדון כמו מכבי חיפה תמיד יש לחץ. אתה יכול לנצח היום, אבל במשחק הבא להפסיד ושוב יהיה לחץ. אני מרגיש את זה ואני דווקא שמח שאני נמצא במקום כזה, כי זה כל הזמן משאיר אותך דרוך ומוכן. ביום חמישי מצפה לנו משחק נגד פנאתינייקוס במסגרת הליגה האירופית ואני מקווה שגם פה נשיג ניצחון ונחזור לעניינים באירופה".

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וק: "היה לי ציפיות אחרות מהקבוצה וכרגע הן לא מתממשות. להוביל פעמיים מול מכבי חיפה זו פריבילגיה ואז נתנו להם מתנות בהגנה. אני לוקח על עצמי את האחריות לכך. אני יודע בדיוק איזו קבוצה יש לנו ונצטרך להגיע למשחק הבא נגד סכנין במטרה לקחת נקודות".

ביום שני (2/10) יינעל המחזור במפגש בו תארח בית"ר ירושלים את הפועל תל אביב.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות