fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגת העל: מכבי חיפה חזרה להתאמן בצל הקורונה

ביום ראשון הוזמנו מספר שחקני מכבי חיפה למתחם האימונים, בקבוצות של שניים ובשעות נפרדות. במכבי חיפה דוחים את הטענות, לפיהן התאמנו בניגוד להנחיות
האם גם בסיום יחגגו? מכבי חיפה | צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין
האם גם בסיום יחגגו? מכבי חיפה | צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין

בצל הקורונה, מכבי חיפה חזרה להתאמן. עדיין אין תאריך חזרה לליגה, והחלטות מהותיות של ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה טרם התקבלו, אבל בקבוצה כבר מתחילים להרגיש את החזרה לעניינים.

ביום ראשון הוזמנו מספר שחקני מכבי חיפה למתחם האימונים, בקבוצות של שניים ובשעות נפרדות, כדי לשמור על כושר. לפני כן התאמנו השחקנים מביתם דרך אפליקציית זום בהדרכת מאמן הכושר אודי הראל.

לשחקנים שהוזמנו לאימון הובהר כי אין מדובר באימוני מגע, אלא בחדר כושר וביצוע האימונים בנפרד על הדשא מול מאמן הכושר.

מאמן הכושר השני של מכבי חיפה, נייל קלארק, ועוזר המאמן פול גרובס, עדיין לא שבו לישראל ולא ברור מתי יחזרו בעקבות ההחלטה לסגור את הכניסה לישראל מצד כל מי שאינו תושב קבע.

במכבי חיפה דוחים את הטענות, לפיהן התאמנו בניגוד להנחיות ופרסמו את הנהלים הבאים לימי הקורונה בתקופה הקרובה:

* מדידת חום. חובה על כל מאמן או איש צוות שמזמין שחקן למתחם האימונים לוודא כי עם הגעתו של השחקן למתחם הוא מדד חום אצל אחד מאנשי הצוות הרפואי. אין להתחיל אימון לפני מדידת חום. שחקן או איש צוות עם חום מעל 38 מעלות מחויב לשוב לביתו ואין לו אישור לשהות במתחם.

* יש להקפיד על מרווחי זמנים בין פיזור לקליטת שחקנים. כלומר, אם שחקן מסיים אימון בשעה 11:00, להזמין את השחקן הבא אחריו לשעה 11:15 על מנת למנוע חפיפה בין הגעה לפיזור.

* להקפיד על אימונים במתכונת של 1 על 1 בלבד.

* בהתאם לתקנות משרד הבריאות, ההגעה לאימון והחזרה ממנו הביתה עם מסכות בלבד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות