fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי חיפה הגדילה את הפער בפסגה. וגם: עוד מאמן מפוטר

מכבי חיפה ניצחה, הפועל באר שבע סיימה בתיקו מאכזב והפער בצמרת עלה ל-4 נקודות. המאמן ניר ברקוביץ', שהגיע להציל את קריית שמונה מירידה, פוטר בסיום ההפסד למכבי חיפה וגם היה מעורב בתקרית מילולית במהלך מסיבת העיתונאים
רומן קצר עם קריית שמונה. המאמן ניר ברקוביץ' צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי חיפה הגדילה את יתרונה בפסגת הטבלה ל-4 נקודות, אחרי שגברה בביתה על עירוני קריית שמונה, 0:2, בעוד יריבותיה לא הצליחו לקטוף 3 נקודות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיעה המחצית השנייה ועמה גם השערים. צ'רון שרי כבש את הראשון בדקה ה-65, ודולב חזיזה הבקיע את השער השני בדקה ה-87 בדרך ל-0:2.

בסיום המשחק הודיע הבעלים של עירוני קריית שמונה איזי שרצקי על פיטוריו של המאמן ניר ברקוביץ', וזה קורה חודשיים בלבד לאחר הגעתו. ברקוביץ', נזכיר, החליף את מנחם קורצקי שפוטר וכעת בקריית שמונה מחפשים מאמן שלישי העונה לקבוצה. אחד השמות שהוזכרו כמועמד לחזור לקבוצה הצפונית הוא המאמן סלובודן דראפיץ', שאימן בעבר בקריית שמונה.

אגב, ברקוביץ' היה מעורב בתקרית מילולית חריפה עם הפרשן איציק אהרונוביץ', במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה לאחר המשחק. ברקוביץ' ואהרונוביץ' החליפו ביניהם עקיצות וביטויים לא נעימים אחד כלפי השני, מה שגרם להפסקת מסיבת העיתונאים.

הפועל באר שבע, שכולם דיברו עליה בשבועות האחרונים כקבוצה שיכולה לתת פייט ראוי במאבק האליפות, כשלה דווקא בביתה כשסיימה את משחקה נגד הפועל ירושלים בתיקו, 0:0.

בית"ר ירושלים מתקרבת בצעדים גדולים לקראת כניסה לפלייאוף העליון, אחרי ניצחון ביתי על מ. ס. אשדוד, 1:2.

מלך השערים של הליגה איאון ניקולסקו העלה את הבית"רים ליתרון, 0:1, משער שהבקיע בדקה ה-24. תומר עדי, הכפיל את היתרון ל-0:2, עם שער שכבש בדקה ה-40. אבנעזר מאמאטה מאשדוד רק צימק בדקה ה-90.

הניצחון העלה את חניכיו של המאמן יוסי אבוקסיס למקום הרביעי בטבלה עם 30 נקודות, ובפער 3 נקודות מעל למקום השביעי.

הפועל חיפה עדיין לא מוותרת על אפשרות כניסה לפלייאוף העליון, והשאירה לעצמה פתח של תקווה אחרי שניצחה בחוץ את סקציה נס ציונה, 0:2, משערים של קונסטנטינוס סוטיריו בדקה ה-38 ומוחמד קמארה בדקה ה-67.

בני סכנין החמיצה הזדמנות לברוח מעט מהתחתית אחרי שכבר הובילה במשחקה הביתי נגד מכבי בני ריינה, 0:1 משער של בירם כיאל בדקה ה-52. אלא שהאורחים הצליחו להשוות בדקה האחרונה משער של אחמד עאבד ולקבוע את תוצאת המשחק, 1:1.

ביום ראשון יערך משחק השלמה בו תארח הפועל תל אביב את הפועל חדרה (שעה 20:15), וביום שני יינעל המחזור כשמכבי נתניה תארח את מכבי תל אביב (שעה 20:30).

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות