fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ליגת העל חזרה ובגדול. מה השיא החדש שנשבר?

אחרי פגרה של חודש ימים לטובת המונדיאל, הכדורגל הישראלי חזר לשגרה. האם המומנטום של מכבי חיפה נשמר? מי התקדמה למקום השני? מי השחקן ששבר שיא הבקעות במשחק אחד העונה? ואיזה שיא נרשם במחזור אחד?
יון ניקולסקו מבית"ר ירושלים כובש את השער הרביעי לקבוצתו צילום: מסך, ערוץ 5

הכדורגל הישראלי חזר ובגדול. מבול שערים, תוצאות מפתיעות, דרמות ועוד.

מוליכת הטבלה, מכבי חיפה, רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות אחרי שגברה באצטדיונה בסמי עופר על בני סכנין, 1:3. דין דוד (דקה 34), עומר אצילי (בפנדל, דקה 84) וניקיטה רוקביצה (דקה 87) כבשו לירוקים. גיא מלמד, צימק בדקה ה-90.

מכבי ת"א טיפסה למקום השני בטבלה אחרי ניצחון חוץ על בני ריינה, 0:2. ערן זהבי הבלתי נגמר כבש את השער הראשון לזכות הצהובים כבר בדקה ה-7.

בדקה ה-75 בעט אנריק סבוריט ממכבי ת"א כדור שפגע בנאיל חוטבא מריינה, סטה ממסלולו, הטעה את השוער וחדר לרשת, 0:2.

המשחק המשוגע של המחזור שייך ללא ספק למפגש בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה שנגמר ב-3:6 לבית"רים.

חניכיו של המאמן יוסי אבוקסיס פתחו בסערה וכבשו לא פחות מארבעה שערים עוד במחצית הראשונה. איוון ניקולסקו פתח את החגיגה עם שער מוקדם כבר בדקה הרביעית והוסיף שער נוסף בדקה העשירית. דנילו אספריה העלה בדקה ה-19 ל-0:3. טרזי תומא חתם את תוצאת המחצית עם שער רביעי בדקה ה-30. המשחק נראה גמור, אבל אז הגיעה המחצית השנייה ועמה קאמבק אדיר של האורחים מנתניה. עדן קארצב (דקה 59) וצמד של איגור זלאטנוביץ' (דקות 60 ו-72 בפנדל), צימקו ל-4:3 והפיחו תקווה אצל המכבים מנתניה. אלא שהרחקה מטופשת של עדן קארצב לאחר פגיעה ללא כדור בשחקן בית"רי, הותירה את הנתנייתים בעשרה שחקנים. בדקה ה-79 ניצל ניקולסקו טעות קשה בהגנת נתניה והשחיל את החמישי לזכות קבוצתו, 3:5. בדקה ה-90 השלים ניקולסקו משחק אדיר כשהרשית את הרביעי שלו במשחק וקבע את תוצאת הסיום, 3:6.

עוד משחק רב שערים היה במפגש בין הפועל ת"א להפועל חיפה. אליאל פרץ (דקה 12) ופנדל מדויק של גל אראל (דקה 45) הצעידו את החיפאים ליתרון, 0:2. אלן אוז'בולט צימק בדקה ה-59 ל-2:1. אלון תורג'מן כבש בדקה ה-72 והעלה את החיפאים ל-1:3. אור ישראלוב צימק בדקה ה-78 ל-3:2, וניב זריהן, כבש בדקה ה-84 וכפה שוויון דרמטי, 3:3.

משחק נוסף שהניב 6 שערים היה במפגש בין עירוני קריית שמונה לסקציה נס ציונה, שנגמר בתוצאה דומה של 3:3.

יוני סטויאנוב (דקה 19) ואלמוג בוזגלו את חניכיו של המאמן ניר ברקוביץ' ליתרון, 0:2. סנין סבאי מקריית שמונה צימק ל-2:1 ומוחמד שכר השווה ל-2:2, על סף סיום המחצית הראשונה. בדקה ה-50 השלים שכר צמד אישי כשהבקיע את השער השלישי לזכות קבוצתו והוביל למהפך בתוצאה, 2:3 לקריית שמונה. לבאן קוטליה, בפנדל דרמטי בדקה ה-90 ממש, דייק וקבע חלוקת נקודה לכל קבוצה, 3:3.

הפועל באר שבע רשמה נקמה ספורטיבית במ. ס. אשדוד. פחות משבוע לאחר ניצחונה של אשדוד על הפועל ב"ש בגביע המדינה (1:2) והדחתה של מחזיקת הגביע מהתואר, רשמה הפועל באר שבע ניצחון חוץ דחוק אך חשוב על אשדוד, 0:1. ומי הבקיע? המחליף הקבוע, רותם חטואל, בדקה ה-79. איאד אבו עביד ספג כרטיס אדום בדקה ה-90, אבל חבריו ידעו לשמור על יתרונם היקר עד לסיום ולהשאיר את ב"ש בצמרת הגבוהה.

במשחק חלש ודל באירועים נפרדו הפועל חדרה והפועל ירושלים בתיקו, 0:0.

בסך הכל, הכדורגל הישראלי חזר ובגדול עם מספר שיא של כיבושים למחזור אחד: 28 שערים.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן* 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות