fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הקבוצה מהצפון שמפתיעה את הליגה

מכבי בני ריינה ממשיכה לשמור על מאזן חף מהפסדים והיא כבר במקום הרביעי בטבלה. מ. ס. אשדוד חגגה ניצחון בכורה בליגה, בעוד הפועל תל אביב ממשיכה להתדרדר. מאמן מכבי פתח תקווה בני לם, נקם באקסית. סיכום משחקי המחזור השביעי, שיושלם היום בדרבי ירושלמי לוהט
ההפתעה הנעימה של העונה. שחקני בני ריינה חוגגים צילום: אתר ערוץ 5

משחקי המחזור השביעי בליגת העל נפתחו עם 4 מפגשים.

מכבי בני ריינה, ממשיכה את פתיחת העונה המופלאה שלה ושמרה על מאזן נקי מהפסדים, אחרי שגברה במשחק חוץ על הפועל חדרה, 0:2. בדקה ה-34 הורחק אביב לין מחדרה בכרטיס אדום והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בדקה ה-43 הגיע העונש, כששלומי אזולאי מריינה כבש והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. בדקה ה-69 כבש פרדי ורגס את השער השני לזכות ריינה וקבע את תוצאת המשחק.

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "עבדנו טוב מבחינה הגנתית וסגרנו את שחקני חדרה בצורה מושלמת. גם מבחינה התקפית, השתפרנו. למרות העומס, הצלחנו לשמור על קצב טוב לאורך כל המשחק והגיע לנו לנצח".

מכבי פתח תקווה גברה על מכבי נתניה, 0:1, משער יחיד של ירדן כהן בדקה ה-22. כארם ג'אבר מנתניה הורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן.

מאמן מכבי פתח תקווה, בני לם: "אחרי שהפסדנו והושפלנו במשחק הקודם על ידי הפועל חדרה, אמרתי לשחקנים שזה המשחק להציל את כבודנו וכל האמצעים כשרים כדי להשיג ניצחון. אני מאוד אוהב את מכבי נתניה. זה מועדון שגדלתי בו והיה הבית שלי כשחקן, כמאמן וכמנהל מקצועי, אבל זה לא קשור לרצון שלי לנצח. היינו חייבים לקחת את הנקודות ועשינו את זה בגדול".

מאמן מכבי נתניה, רן קוז'וק: "אנחנו לא יכולים לספוג גולים מביכים ואחרי זה לרדוף כל המשחק אחרי הקבוצה היריבה. נהיה חייבים לשנות את זה ואני האחראי לעשות את זה".

מ. ס. אשדוד השיגה ניצחון ביתי חשוב כשגברה על הפועל תל אביב, 1:2. רביד אברג'ל מאשדוד כבש צמד בדקות 9 ו-54. אור בלוריאן צימק בדקה ה-80, ומאוויס צ'יבוטה מהפועל תל אביב הורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן.

מאמן אשדוד, אלי לוי, שחגג ניצחון בכורה העונה בליגה, סיכם: "עברנו תקופה לא פשוטה עם קטיעת אימונים בגלל המצב. אני שמח שהצלחנו לשמור על הביחד והניצחון הזה הוא כמו לידה מתוקה".

הפועל חיפה והפועל פתח תקווה נפרדו בתיקו, 1:1. לירן סרדל העלה את האדומים מחיפה ליתרון בדקה ה-20. רוי נאווי איזן בדקה ה-85. גלן קמארה מחיפה הורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "כשהובלנו הרגשתי שיש איזו ניחוחות מסוימת אצל השחקנים שלנו ולכן ביצעתי חילופים. בסוף ספגנו אחרי טעות של סגירה לא נכונה בהגנה למרות שאנחנו עובדים לא מעט על הדברים האלה. טעויות הן חלק מהמשחק".

מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה: "נקודה מאוד חשובה, למרות שלפי איך שהדברים התנהלו במחצית השנייה הגיע לנו אפילו לנצח".

היום (רביעי, 6/12) יערכו שני משחקים נוספים. במוקד: הדרבי הירושלמי הלוהט בין בית"ר ירושלים להפועל ירושלים (שעה 20:00), והפועל באר שבע נגד בני סכנין (שעה 19:45).

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות