fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הסגנית ניצחה, מחזיקת הגביע הפסידה

מכבי תל אביב, שמתכוננת למפגש הגומלין נגד צליה (יום חמישי) במסגרת הקונפרנס ליג, פתחה את הליגה בניצחון מוחץ על הפועל חדרה, 1:4. צרות בבית"ר ירושלים. הקבוצה, שפתחה את העונה במינוס נקודות, ספגה הפסד במחזור הפתיחה אחרי שנכנעה להפועל חיפה, 2:1
פיו, פיו. ערן זהבי חוגג את הניצחון על אשדוד צילום: אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה את הליגה באותו מומנטום בו פתחה את העונה בקונפרנס ליג והביסה במחזור הפתיחה את מ. ס. אשדוד, 1:4. אחרי מחצית ראשונה עקרה משערים הגיעה המחצית השנייה ואיתה המבול. דקה 52: פיליסיו מילסון הגביה כדור לרחבה וערן זהבי נגח מדויק לרשת, 0:1 למכבי תל אביב. דקה 59: ערן זהבי בישל למגן הצעיר רוי רביבו שמתוך הרחבה בעט פנימה, 0:2 לצהובים ושער בכורה לדור ההמשך של משפחת רביבו. דקה 70: דור פרץ שלח כדור רוחב ובטימותי אוואני מחדרה, בניסיון הרחקה, בעט את הכדור לרשת קבוצתו, 0:3. דקה 84: מילסון התכבד אף הוא בשער בכורה והעלה את הצהובים ל-0:4. לא מספיק הצרות בדמות שערים שנפלו על אשדוד, הגיעה גם הרחקה בדקה ה-87. מונטרי קמהאני ביצע עבירה מאחור על שחקן יריב, ספג כרטיס צהוב שני והורחק. דווקא כשהיא בנחיתות מספרית הצליחה אשדוד לכבוש שער מצמק. עמוק בתוספת הזמן אדיר לוי ניצל פרצה בהגנה התל אביבית כדי להבקיע ולצמק ל-4:1.

עכשיו יכולה מכבי תל אביב להתפנות למשימה האירופית שלה ולהתכונן בראש שקט לקראת מפגש הגומלין נגד צליה (יום חמישי). נזכיר רק, שמכבי תל אביב מגיעה למשחק השני כשהיא ביתרון, 1:4 מהמפגש הראשון מבין שניים.

 

הפועל חיפה פתחה את העונה בניצחון חוץ מפתיע על מחזיקת גביע המדינה בית"ר ירושלים, 1:2. היו אלה דווקא הבית"רים שעלו ליתרון ראשון אחרי שבדקה ה-29 זכו בבעיטת עונשין מ-11 מ'. ירדן שועה דייק מהנקודה הלבנה והעלה את קבוצתו ל-0:1. האדומים לא נשברו ובמחצית השנייה השלימו מהפך. תחילה הי זה מוטי בוגנים, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה וכבר אחרי דקה על המגרש השווה ל-1:1, כשדחק מקו השער כדור שהתגלגל לעברו. בדקה ה-85 הגביה תומר יוספי כדור חופשי לעומק הרחבה ומוחמד קמארה נגח לפינה ופנימה, 1:2.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס: "איבדנו את המשחק בגלל פאול טיפשי ולא שמרנו טוב במצבים הנייחים. החמצנו הרבה הזדמנויות ולא היינו מרוכזים. מאכזב מאוד לפתוח עונה במינוס 4 נקודות, אבל אנחנו לא בלחץ. אנחנו משחקים טוב ולמרות ההפסד אני גאה בשחקנים שנתנו את הכל במגרש".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי: "מגיע לשחקנים מילה טובה שגילו מנטליות חזקה, לא ויתרו וחזרו מפיגור מול קבוצה כמו בית"ר ירושלים עם הקהל האדיר שלה. עברנו קיץ קשה עם לא מעט שחקנים שעזבו וביצענו שינויים. כשיש שינוי, לוקח זמן לדברים להתחבר. זה תהליך. אנחנו שמחים על הניצחון וכבר מביטים קדימה, יש לנו עוד הרבה עבודה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות