fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: האחרונה בטבלה ניצחה את הפתעת העונה

אחרי שהעמיסה את כל הליגה על גבה, השתחררה מ. ס. אשדוד מהמקום האחרון אחרי ניצחון ביתי על מכבי בני ריינה. בית"ר ירושלים איבדה יתרון, 0:2, במשחקה הביתי נגד הפועל פתח תקווה. המאמן יוסי אבוקסיס: "הקהל שכח מה עשינו. אני כבר לא נהנה פה". הפריחה המחודשת של מכבי נתניה וגיא צרפתי, שוב נבלמה
שחקני מ. ס. אשדוד חוגגים את הניצחון על בני ריינה צילום: אתר מ. ס. אשדוד

בית"ר ירושלים איבדה יתרון של שני שערים במשחקה הביתי בטדי נגד הפועל פתח תקווה המתאוששת, והמפגש הסתיים בשוויון.

עדי יונה הבית"רי העלה את קבוצתו ליתרון בזכות צמד שערים בדקות 25 ו-30, 0:2 לירושלים. בדקה ה-35 הורחק דן עזריה מבית"ר ירושלים בכרטיס אדום אחרי עבירה גסה על שחקן פתח תקווה. בדקה ה-40 זכתה פתח תקווה בפנדל. עידן ורד, דייק מהנקודה הלבנה וצימק ל-2:1. בדקה ה-88, מהלך התקפי מצוין של הפועל פתח תקווה הסתיים עם שער של חמזה שיבלי, הרכש החדש שהגיע ממכבי חיפה וכבר בהופעת הבכורה שלו הצדיק את הבאתו, 2:2.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, היה נסער בסיום המשחק ואמר: "האמת, אני כבר לא נהנה פה בבית"ר ירושלים. לא יכול להיות שאנשים ישכחו את כל מה שעשיתי פה, שהשארתי את הקבוצה בליגה במצב הכי קשה שלה ושזכינו בגביע המדינה, וכל פעם שנספוג גול, יקללו אותי. אין לי בעיה עם זה מגיע מהקבוצה היריבה ולא מהקבוצה שלי. זה ממש מכעיס. במקום שהקהל יתמוך בנו, הוא רק גורם לאי שקט בקבוצה. מה שקורה עם הקהל פוגע בי וגורם לי למחשבות על העתיד".

מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה: "התחושות מעורבות. פתחנו לא טוב, אבל במחצית השנייה שלטנו ויכולנו לנצח. יצאנו עם נקודה ואנחנו מסתכלים קדימה".

כובש שער השוויון לזכות פתח תקווה, חמזה שיבלי: "עברתי תקופה קשה העונה ואיך שהבקעתי הכל השתחרר, גם הדמעות. התרגשתי מאוד ואני שמח שאני יוצא פה לדרך חדשה. אני מאמין בשחקנים פה וביכולת שלי לעזור להפועל פתח תקווה".

הפריחה המחודשת של מכבי נתניה מאז הגעתו של המאמן גיא צרפתי, נעצרה ובמחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד בית לבני סכנין, 1:0. את שער הניצחון לאורחים הבקיע דור חוגי בדקה ה-52.

מאמן נתניה, גיא צרפתי: "מאכזב להפסיד ככה, בטח אחרי המצבים שהגענו אליהם. היינו צריכים להבקיע וגם לנצח. אני מרוצה מהיכולת ואנחנו ממשיכים קדימה"/

מ. ס. אשדוד, שהייתה מחזורים לא מעטים בירכתי הטבלה, נחלצה מהמקום האחרון אחרי ניצחון ביתי חשוב על מי שמסומנת עד כה כהפתעה הנעימה של העונה, מכבי בני ריינה, 0:1. את השער היחיד במשחק שהיה גם שער הניצחון כבש שקד חכמון כבר בדקה ה-15.

עוזר המאמן של אשדוד, קלמי סבן, שהחליף על הקווים במשחק הזה את המאמן אלי לוי המורחק, סיכם בסיום: "זה ניצחון מוראלי חשוב ואני שמח בשביל השחקנים והמועדון. הייתה הקרבה מאוד גדולה של השחקנים שידעו שהמטרה היא לקחת שלוש נקודות. אנחנו עדיין בתחתית והניצחון הזה ייתן לנו אנרגיה טובה להמשך. הפנים שלנו כבר למשחק הבא".

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "הגענו למשחק נגד קבוצה שנלחמת על חייה בליגה. הם עשו גול מכלום, שער שלא היינו צריכים לספוג וחבל. אני יודע מה צריך לשפר. נשב על המשחק, נראה אותו וננתח. גם אחרי ההפסד אני עדיין חושב שיש לנו קבוצה טובה וחזקה, ולא סתם אנחנו נמצאים במקום שאנחנו נמצאים".

היום (רביעי, 31/1) יתקיימו 4 משחקים נוספים: מכבי פתח תקווה – הפועל חדרה (שעה 19:00), הפועל חיפה – הפועל תל אביב (שעה 19:45), מכבי תל אביב – הפועל ירושלים (שעה 20:00), הפועל באר שבע – מכבי חיפה (שעה 20:30, שידור ישיר בערוץ הספורט).

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות