fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: בעקבות התבוסה הגדולה בתולדותיה, מאמן הפועל ת"א עזב

זעזוע בהפועל ת"א לאחר התבוסה במחזור האחרון בליגה להפועל ב"ש, 6:0. המאמן סלובודאן דרפיץ' הודיע על עזיבה. בעקבות עזב גם המנהל המקצועי המוערך עומר בוקסנבוים. כעת, מחפשת הקבוצה את מאמנה השלישי העונה. מי המועמד המוביל?
לא הצליח לייצב את הקבוצה. המאמן סלובודאן דרפיץ' צילום: ויקיפדיה

המאמן סלובודאן דרפיץ' (57) סיים את דרכו בהפועל ת"א. המהלך קרה בעקבות התבוסה המשפילה, הגבוהה בתולדות המועדון, במחזור האחרון להפועל באר שבע, 6:0.

דרפיץ' הוא המאמן השני העונה שעוזב את הפועל ת"א, ומי שקדם לו היה המאמן קובי רפואה שעזב במחזור השביעי.

בתום שיחה עם ראשי המועדון הודיע דרפיץ': "אני מודה למנהל המקצועי עומר בוקסנבוים ולהנהלה על האמון והתמיכה, אבל לצערי דברים לא הסתדרו. אני מאחל להפועל תל אביב הצלחה בהמשך הדרך".

מי שעוד עזב הוא המנהל המקצועי בוקסנבוים. צעד זה הגיע בהפתעה גמורה והבעלים ומנכ"ל המועדון לירן מוכתר עוד ניסה להניע את בוקסנבוים מההחלטה. בוקסנבוים: "ההחלטה שלי לעזוב היא סופית. אני לוקח אחריות מלאה על מצב הקבוצה".

מהפועל ת"א נמסר: "יש לנו הערכה גדולה למנהל המקצועי עומר בוקסנבוים ואנו מודים לו על תקופתו בהפועל תל אביב, על הצלחתו בקידום מחלקת הנוער, על הנאמנות ועל הערכים שהשריש במועדון. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

בהפועל ת"T מחפשים כעת מאמן, שיהיה השלישי העונה של הקבוצה, כשהשם החם כרגע הוא של חיים סילבס, שעזב לפני חודשיים את בני סכנין. שם נוסף שהוזכר הוא של המאמן מרקו בלבול, שפוטר לאחרונה מקבוצת נורת'איסט מהליגה הראשונה בהודו.

בקבוצה מקווים למצוא מאמן עוד לפני מפגש התחתית החשוב בליגה נגד סקציה נס ציונה, שיערך בשבת הקרובה בשעה 15:00.

הפועל ת"א מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 16 נקודות, כשהיא מקדימה בנקודה אחת בלבד את בני ריינה, שנועלת את הטבלה.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות