fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: אחרי 14 משחקים, הפועל ירושלים חזרה לנצח

אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד, השיגה האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים, ניצחון בכורה בליגה. מכבי בני ריינה הוכיחה שהיא ראויה למיקומה בצמרת הגבוהה. הפועל תל אביב ממשיכה במגמת התאוששות
נועם מלמוד מהפועל ירושלים חוגג עם האוהדים צילום: אתר הפועל ירושלים

כשהיא שקועה במקום האחרון בטבלה ואחריה 9 משחקים ללא ניצחון, רשמה הפועל ירושלים את ניצחון הבכורה שלה העונה אחרי 0:1 קטן-גדול ביתי על הפועל חדרה. מי שקטע את הרצף היה אור רויזמן, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-28.

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "זה היה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו העונה, אבל הניצחון שחרר המון לחץ וחוסר ביטחון. אני מניח שבמצבנו אין לנו על מה להתלונן אלא רק לשמוח ולהתכונן היטב למשחק הבא".

בלם הפועל חדרה, עידו לוי: "שיחקנו מתחת לרמה הרגילה שלנו וחבל על איבוד הנקודות האלה. ידענו שהולך להיות מספר קשה ואחרי שספגנו המשחק הפך להיות טקטי יותר ואז הוא גם נהפך לעוד יותר קשה. לא היינו מספיק יצירתיים כדי לפרוץ את ההסתגרות של הפועל ירושלים".

בתחילת המשחק הייתה תקרית לא נעימה כשמאמן הפועל חדרה ניסו אביטן, עשה את דרכו לתחומי המגרש ונבלם על ידי מאבטח שלא זיהה אותו. המאבטח גם דחף את אביטן אחורה וכמעט גלגל אותו מהמדרגות. בסיום המשחק, הגיע מנהל האבטחה במשחק למאמן החדרתי, התנצל בפניו על האירוע ואמר כי אותו מאבטח פוטר מתפקידו.

מכבי בני ריינה, שרק לפני 3 ימים ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה העונה, הוכיחה כי קורצה מחומר שונה, במיוחד העונה, וחזרה מהר מאוד למסלול עם ניצחון חוץ על הפועל פתח תקווה, 0:1. גם פה, המשחק הוכרע עם שער אחד אותו כבש פרדי ורגאס בדקה ה-42.

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "היה משחק קשה מול קבוצה שלא הפסידה העונה בבית. עשינו מחצית ראשונה טובה, ובמחצית השנייה היינו קצת עייפים. אני שמח שבכל זאת ידענו לשמור על התוצאה ולקחת שלוש נקודות".

סמואל בראון מהפועל פתח תקווה: "הפסד מאכזב כי יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה. נצטרך לנתח מקצועית איך הפסדנו וכמובן להשתפר. לפעמים יש פעולות קטנות שמתפספסות לנו ואז אנחנו סופגים. נהיה חייבים להשתפר כדי להביא נקודות במשחקים הבאים".

מי שעוד נמצאת במגמת התאוששות היא הפועל תל אביב, שהשלימה ניצחון שני רצוף אחרי שגברה בביתה על מכבי פתח תקווה, 0:2. רן בנימין העלה את האדומים ליתרון 0:1, בדקה ה-14. ליעד רמות, בשער בכורה בבוגרים, קבע את תוצאת המשחק בשער שני שהבקיע בדקה ה-79.

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה: "היום קיבלנו את האוהדים בחזרה ביציעים ואני מרוצה שיכולנו גם לשמח אותם. לא קל לשחק שלושה משחקים בשבוע, אבל השחקנים עמדו בזה ונתנו הופעה מדהימה".

מאמן מכבי פתח תקווה, בני לם: "יש משפט שאומר שאם משחקים טוב ומפסידים, אתה יכול להיות רגוע, וכשמשחקים לא טוב ומנצחים, אתה צריך לדאוג. אני חושב ששיחקנו טוב אבל פשוט היינו נאיבים מדי בחלק האחורי. נכון שבסוף התוצאה היא זאת שקובעת, אבל אני לא מסתכל על מספר ההפסדים. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

היום יושלם המחזור עם 4 משחקים: בני סכנין – הפועל חיפה (שעה 19:00), מכבי נתניה – בית"ר ירושלים (שעה 19:45), מכבי חיפה – מ. ס. אשדוד (שעה 20:00), הפועל באר שבע – מכבי תל אביב (20:30).

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות