fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגות נמוכות: בית"ר קרית אתא דורשת הכרה מהעירייה וזכות שימוש במגרש העירוני

בית"ר "כפיר" קרית אתא הגישה השבוע עתירה מינהלית נגד עיריית קרית אתא. הקבוצה הבוגרת החלה בהכנות לקראת העונה הקרובה. במהלך הקיץ נפתחה גם קבוצת נוער שנותנת במה לילדי העיר
אימון הפתיחה של בית"ר "כפיר" קרית אתא | צילום: אליעד לירון
אימון הפתיחה של בית"ר "כפיר" קרית אתא | צילום: אליעד לירון

קיץ לא שקט עובר על הקבוצות של קרית אתא. אחרי שעירוני קרית אתא הודיעה על איחוד עם מכבי צור שלום – איחוד שבעקבותיו שחקנים של קרית אתא נשארו בחוץ והגישו תביעה לבית המשפט – גם הקבוצה השנייה של העיר, בית"ר "כפיר" קרית אתא, הגישה השבוע עתירה מינהלית לבית המשפט נגד העירייה בבקשה לקבל הכרה רשמית. בבית"ר קרית אתא טוענים, כי במשך שנים נאלצו לארח את משחקיהם ה"ביתיים" בנתניה, רק בגלל חוסר התייחסות מצד העירייה.

שי דהן, אחד משחקני העבר הבכירים בעיר והאיש החזק בבית"ר "כפיר" קרית אתא, מסביר מדוע הוחלט על הגשת העתירה: "שלחנו המון מכתבים ופניות לעיריית קרית אתא. יש לנו ניהול תקין ואנחנו עומדים בכל הקריטריונים שהעירייה הציבה לנו. הגשנו את כל המסמכים שהתבקשנו, אך לא קיבלנו שום מענה. פשוט שכחו את בית"ר בעיר. יש מאחורי הקבוצה המון שחקנים תושבי העיר ובני משפחותיהם שרוצים לבוא ולעודד. השחקנים רוצים לשחק בקרית אתא ולא להרחיק למגרשים במרכז הארץ. מגיעה לנו כל ההכרה. בנוסף, במהלך הקיץ עירוני קרית אתא פורקה בהתאחדות, ובעצם אפשר לומר היום בצורה הכי ברורה שבית"ר קרית אתא היא הקבוצה הבלעדית שמייצגת את העיר קרית אתא".

איזה מסר יש לך לעירייה ולראש העיר?
"אני חושב שראש העיר צריך לקחת דוגמה מראשי הערים הסמוכות של חיפה וקרית ים, שבהן יש מספר קבוצות ונותנים לכולן להשתמש במתקן העירוני. ראש העירייה לא יכול להמשיך להתעלם מאיתנו. זה לא מכובד וזה לא יפה. אנחנו שחקנים תושבי העיר קרית אתא. אני בעצמי ייצגתי המון שנים את הקבוצה. אנחנו בסך הכל רוצים ליהנות מכדורגל ולשמח את המשפחות שלנו. בעבר טענתי שיש מקום לשתי קבוצות בקרית אתא, ואחרי הפירוק של עירוני קרית אתא, אנחנו הקבוצה הבלעדית שנושאת את השם קרית אתא בהתאחדות".

מה דעתך על האיחוד של עירוני קרית אתא וצור שלום?
"אתה מכיר את השיר של אייל גולן 'ימים יגידו'? אז ימים יגידו מה האיחוד הזה נתן באמת. מה שבטוח זה שהאיחוד עשה רק טוב לבית"ר 'כפיר' קרית אתא. כל הסימנים מראים שנשארה בעצם רק מכבי צור שלום. לפי המסתמן מההסכם, עיריית קרית אתא רק תעביר כסף לקבוצה המאוחדת, אבל השם אמור להישאר צור שלום והמשחקים לא ייערכו בקרית אתא. ככה שלא ברור איזו הזדהות תהיה לתושבי העיר עם הקבוצה. בית"ר קרית אתא היא כרגע הקבוצה הבוגרת הבלעדית שנושאת את שם העיר קרית אתא, בתקווה שייתנו לנו גם לייצג את העיר במגרשנו הביתי".

הייתה יריבות ביניכם לבין עירוני קרית אתא שאולי פגעה בכם?
"ממש לא. היחסים היו בסדר גמור. אנחנו אף פעם לא כיוונו להתחרות בהם. רצינו לתת מענה לשחקנים תושבי העיר שלא השתלבו בקבוצה הבוגרת של עירוני או בקבוצות בוגרים באזור, וכמובן להנציח את גיסי ז"ל שנהרג בתאונת דרכים ועל שמו נקראת הקבוצה. המטרה שלנו הייתה ונשארה רק לשמח את תושבי העיר ובני המשפחות שלהם ולתת להם עוד אופציה להשתלב בתחום הכדורגל. אנחנו מאמינים שבעקבות העתירה, גם נגיע לזה".

התחלתם את ההכנות לעונה הבאה?
"כן, בוודאי. לפני כשבועיים עשינו אימון פתיחה חגיגי באצטדיון החדש בקרית ים. הייתה אווירה טובה.  הרכבתי העונה סגל גדול של 25 שחקנים, ואני עדיין עובד על צירוף של שחקנים חדשים שיחזקו את הקבוצה".

אתה מאמן העונה את הקבוצה?
"כן. עשיתי העונה קורס מאמנים, ואני אמור לקבל ממש בקרוב את תעודת המאמן. אני אעמוד על הקווים ואנסה להצעיד את הקבוצה להצלחות. הקבוצה נבנית עם ראייה עתידית ולטווח ארוך ואני תמיד אביא לכאן את אנשי הצוות והשחקנים הכי טובים שאוכל למען הצלחת המועדון".

מה השאיפות שלכם?
"קודם כל שיהיה לנו מגרש ביתי לארח בו את המשחקים וגם להתאמן בו, כדי שהשחקנים, שרובם תושבי העיר, לא יצטרכו לנסוע חצי שעה לאימון ויוכלו להתאמן בצורה נוחה וראויה. אני מאמין שאחרי שזה יתממש, נוכל גם לתת לתושבי העיר תצוגה של כדורגל טוב בחינם.

"הרב איפרגן מקרית אתא בירך אותנו כשפתחנו את הקבוצה ואמר לנו שיבוא היום שהקבוצה תגיע לליגה הלאומית, ובעזרת השם זה עוד יקרה.  במקביל לקבוצה הבוגרת, פתחנו העונה קבוצת נוער חדשה, כשהמטרה היא לפתח את הכדורגל בעיר גם בגילאי הנוער".

ספר על קבוצת הנוער.
"פתחנו קבוצת נוער במטרה לתת במה לשחקנים צעירים, שישתלבו בהמשך גם בקבוצות הבוגרים. רוב שחקני הנוער הם תושבי קרית אתא. שחקנים שפרשו בשנים האחרונות ורצו לחזור למסגרת של קבוצה, והייתה לי הזכות לתת להם לחזור וליהנות מכדורגל וממה שהם אוהבים".

חדשות ספורט נוספות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות