fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: בעונה שעברה היא הייתה בליגה א', עכשיו היא מועמדת לליגת העל

עירוני טבריה, שבעונה שעברה עוד שיחקה בליגה השלישית, ממשיכה לנצח ולשמור על מעמדה בראש טבלת הליגה הלאומית. מכבי פ"ת צמודה אליה. הפועל עכו מאבדת גובה וכך גם מכבי יפו. הפועל אום אל פאחם מצמצמת פערים, בני יהודה ת"ל מתאוששת ואחי נצרת הראתה מי הקבוצה הכי טוב בעיר
שחקני עירוני טבריה חוגגים ניצחון צילום: מסך, ערוץ הספורט

עירוני טבריה, שרק בעונה שעברה עוד שיחקה בליגה השלישית, שמרה על מקומה בפסגה אחרי שגברה במחזור האחרון בחוץ על הפועל רמת השרון, 1:3. דווקא המארחים היו אלה שעלו ליתרון ראשון, בזכות שער מהיר שכבש נתנאל חגאני כבר בדקה הרביעית. האורחים מטבריה חזרו מהר מאוד למשחק ובדקה העשירית היה זה חוליו סזאר שכבש והשווה ל-1:1. הפינאלה הייתה של טבריה שכבשה פעמיים בדקות הסיום. ניר אברג'ל השלים מהפך בדקה ה-87 וחוליו סזאר, עמוק בתוספת הזמן, השלים צמד וסגר עניין.

מכבי פ"ת עם המאמן בני לם, רשמה גם היא ניצחון חוץ ובתוצאה זהה, אחרי שגברה על הפועל ראשון לציון, 1:3. מוחמד הנדי העלה את המלאבסים ליתרון כבר בדקה השנייה בפנדל. בדקה הרביעית אהוד ברזילי המקומי איזן ל-1:1. בדקה ה-76 החזיר עידן טוקלומטי את היתרון למכבים מפ"ת, 1:2. אילייה שוקרון, ביסס את הניצחון עם שער שלישי שהובקע בדקה ה-90.

השלישית בטבלה, הפועל עכו סיימה את משחק החוץ שלה נגד מ. ס. כפר קאסם בתיקו 0:0 מאכזב.

הפועל אום אל פאחם שיפרה את מעמדה בצמרת הגבוהה בזכות ניצחון דחוק על מכבי יפו, 0:1, משער שהבקיע חלוץ הרכש החדש, גיל יצחק, בהופעת בכורה שלו בקבוצה.

בני יהודה ת"א, ממשיכה להתאושש, כשהפעם היא הפתיעה בניצחון חוץ על הפועל פ"ת, 0:2. יניב מזרחי, בהופעת בכורה במדים הזהובים, כבש את השער הראשון כבר בדקה השנייה. סילבה קאני הצעיר קבע את תוצאת המשחק עם שער מרהיב בדקה ה-89.

הפועל עפולה גברה בביתה על הפועל כפר סבא, 0:2. פאטי סאשה מעפולה החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מ' בדקה ה-14, אבל בדקה ה-39 שחר הירש היה מדויק יותר והעלה את העפולאים ליתרון, 0:1. היאב אבו אלשייך קבע את תוצאת המפגש עם שער שני בדקה ה-64.

מכבי אחי נצרת ניצחה בדרבי את הפועל נוף הגליל, 0:2, בזכות שערים של ירין גברי (דקה 60) ובנג'מין קוקו (דקה 79).

הפועל רמת גן חגגה על האחרונה בטבלה, אדומים אשדוד וניצחה אותה, 0:3. סהר רביבו מאשדוד החטיא פנדל בדקה החמישית, וקבוצתו נענשה במחצית השנייה. גלאופילו האסלביינק הבקיע פעמיים בדקות 62 ו-74. שגיא דרור חתם עם שער נוסף בדקה ה-84.

ביום שלישי הקרוב, 17 בינואר, יתקיים מחזור נוסף.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות