fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: יממה אחרי פיטוריו של המנהל המקצועי, עוד שינוי בנבחרת ישראל

המאמן אלון חזן (56) קיבל הודעה על הפסקת עבודתו כמאמן נבחרת ישראל. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "אלון חזן עשה שירות נפלא לכדורגל הישראלי, אבל אי ההעפלה למשחקי היורו חייב שינוי". המאמן סירב להגיב על ההחלטה לפטרו. "בבוא היום, אגיד את דעתי על ההחלטה", אמר למקורביו
כמו קודמיו, לא הצליח לשפר את הרמה. המאמן אלון חזן צילום: ערוץ הספורט

יממה אחרי פיטוריו של המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון, הגיע תורו של המאמן אלון חזן (56) לשלם את מחיר הכישלון באי ההעפלה למשחקי היורו 2024.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "אלון חזן היה חלק מההתאחדות לכדורגל מזה עשור וחצי ועשה שירות נפלא לכדורגל הישראלי. חלק גדול מהשחקנים המובילים שלנו בנבחרת טופחו על ידו בנבחרות הנוער והצעירה וכך גם בתקופתו כמאמן הנבחרת הבוגרת. לצערי, אי ההעפלה למשחקי היורו 2024, חייב לבצע שינוי משמעותי בצוות המקצועי. אני יודע עד כמה אלון חזן היה מחויב לנבחרת ולהצלחתה, עד כמה הוא השקיע, ואני מודה לו על כך וכמובן מאחל לו הצלחה בהמשך".

המאמן אלון חזן, לא הגיב להחלטה על הפסקת עבודתו. למקורביו אמר: "אני לא רוצה לצאת באיזו הודעה לקונית וקצרה מטעם ההתאחדות. בבוא היום, אגיד את דעתי על ההחלטה".

חזן מונה לתפקיד הבכיר ביותר בכדורגל הישראלי באפריל 2022. כניסתו לוותה בתקווה שהוא יצליח להוביל את הנבחרת הלאומית לטורניר גדול, אבל הקדנציה הסתיימה באכזבה גדולה עם תבוסה כואבת בחצי גמר הפלייאוף לנבחרת איסלנד, 4:1.

חזן עמד על הקווים ב-18 משחקים, ניצח ב-7 משחקים, הפסיד ב-6 משחקים וב-5 משחקים סיים בתיקו.

בשבועות הקרובים אמורה ההתאחדות לכדורגל למנות מאמן חדש, כשהמועמדים כרגע הם ברק בכר, רוני לוי ורן בן שמעון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות