fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הקבוצה הישראלית שזכתה בתואר אחרי 40 שנה

מכבי נתניה זכתה בגביע הטוטו, התואר הראשון שלה מזה 40 שנה, אחרי שגברה בפנדלים על הפועל באר שבע, 4:5. נתניה עוד החמיצה פנדל בתוספת הזמן. באר שבע סיימה את המשחק עם שני שחקנים מורחקים
שחקני מכבי נתניה מניפים את גביע הטוטו צילום: מסך, ערוץ 5

40 שנים חיכו אוהדי מכבי נתניה לתואר. ובסוף זה הגיע. אומנם מדובר בתואר השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי: גביע הטוטו, אבל אין ספק שמדובר בתואר שנכנס לסטטיסטיקה.

מכבי נתניה זכתה בתואר הראשון של העונה אחרי שגברה בדו קרב פנדלים על הפועל באר שבע, 4:5. המשחק היה יכול להיות מוכרע עוד קודם לכן, לאחר שנתניה זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מ', אבל בעיטתו של איגור זלאטנוביץ' נעצרה על ידי השוער אריאל הרוש.

באר שבע לא רק שסיימה את הערב בלי גביע ועם מפח נפש ואכזבה אלא גם עם שני שחקנים מורחקים שייחסרו לה בליגה. שאפי סולימני הורחק בדקה ה-58 אחרי עבירה גסה על עדן קארצב מנתניה, והלדר לופס, שהורחק בתוספת הזמן אחרי שמחה על הפנדל שנשרק לחובת קבוצתו.

בבעיטות ההכרעה, כל שחקני נתניה דייקו: זלטנוביץ', קארצב, שלמה, רוטמן וטומאסי. אצל באר שבע דייקו ספורי, אבו עביד, דדיה וחמד. היחיד שהחמיץ היה עדן שמיר.

מאמן נתניה רן קוז'וק, שזוהי שנתו הראשונה כמאמן מוביל בקבוצה, יכול לפחות להתגאות בתואר ראשון בקריירת האימון שלו.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות