fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, הליגה האירופית: מכבי חיפה שוב הפסידה. הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב ניצחה ועלתה לשלב הבא

הליגה האירופית: מכבי חיפה הפסידה לראן הצרפתית, 3:0. המאמן ברוך דגו: "לא מוותרים, נמשיך להיאבק". הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב גברה על בריידבליק מאיסלנד, 1:2, והבטיחה את עלייתה לשלב הבא. במחזור האחרון היא תתמודד בקרב ישיר על המקום הראשון שיבטיח עלייה אוטומטית לשמינית הגמר. תיקו או הפסד ישלח אותה לפלייאוף
עשו את שלהם. שחקני מכבי תל אביב במאבק מול שחקני בריידבליק מאיסלנד צילום: אתר מכבי תל אביב

הליגה האירופית

מכבי חיפה סיימה את מפגשה נגד מוליכת הבית, קבוצת ראן מצרפת, בהפסד, 3:0. הצרפתים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-30. בדקה ה-48 הם כבשו את השער השני ובדקה ה-90 נחתמה תוצאת המשחק עם שער שלישי לזכות ראן.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו: "משחק חלש שלנו. אנחנו בתקופה לא פשוטה בעוד ראן משחקת באופן רצוף ונמצאת בכושר מעולה. למרות ההפסד, אנחנו לא מוותרים ונמשיך להיאבק עד המשחק האחרון".

הניצחון הבטיח לראן את הכרטיס לשלב הבא, בעוד מכבי חיפה נותרה במקום האחרון בבית עם נקודה אחת בלבד.

ביום רביעי הקרוב (6/12) תצא מכבי חיפה לספרד, שם תתמודד נגד קבוצת ויאריאל.  

 

קונפרנס ליג

מחזור אחד לסיום שלב הבתים, מכבי תל אביב הבטיחה את עלייתה לשלב הבא אחרי ניצחון על בריידבליק מאיסלנד, 1:2.

הנציגה הישראלית עשתה את זה בתנאים לא אידיאליים, על מגרש דשא סינטטי, ומול קהל פרו פלשתיני שעמד על הגדרות, תלה דגלי פלסטין וקרא קריאות בגנות ישראל. את התשובה הם קיבלו במגרש.

מכבי תל אביב עלתה ליתרון בדקה ה-35, כשדן ביטון, שיגר מ-16 מ' כדור אדיר שהכניע את השוער המקומי, 0:1. בריידבליק הצליחה להשוות בדקה ה-60, אבל המילה האחרונה הייתה, איך לא, של ערן זהבי, שבדקה ה-82 טיווח מ-18 מ' כדור חזק ומדויק שהרים את הרשת העליונה, 1:2. בדקה ה-90 נותרה בריידבליק בעשרה שחקנים לאחר ששחקנה פגע בגסות באנריק סבוריט ממכבי תל אביב והורחק בכרטיס צהוב שני.

בעקבות הניצחון, ביססה מכבי תל אביב את מקומה במקום השני בטבלה עם 12 נקודות, אחרי גנט מבלגיה שנמצאת בראש הטבלה עם 13 נקודות. הנציגה מאוקראינה, קבוצת זוריה, מדורגת במקום השלישי עם 4 נקודות ואילו בריידבליק מאיסלנד נועלת את הבית ללא נקודות.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין: "אני מברך את השחקנים על ההישג. היה משחק קשוח. באנו מרוכזים והשגנו את התוצאה שרצינו. ערן זהבי הוכיח לאורך כל הקריירה שלו שהוא מסוגל להבקיע שערים מכריעים וגם הפעם הוא עשה את זה. כולם יודעים למה הוא מסוגל. מספיקה לו הזדמנות אחת כדי לכבוש והשער שלו הוא עוד רגע אחד קסום בקריירה".

ערן זהבי: "היה לא נעים לשמוע לאורך כל המשחק את הקריאות נגדנו והתשובה ההולמת ביותר היא כדור בשער היריב. התנאים לא היו פשוטים. המשטח הסינטטי מאוד שונה ומזג האוויר היה קר. אני גאה בקבוצה שלנו ועל האופי שהפגנו. הבאנו את הניצחון וזה מה שחשוב. המטרה עכשיו היא לנסות לסיים במקום הראשון בבית".

עכשיו, כל העיניים נשואות למחזור הסיום של שלב הבתים כשמכבי תל אביב תתמודד ראש בראש נגד גנט הבלגית במאבק על המקום הראשון (יום חמישי, 14/12). ניצחון של מכבי תל אביב יעלה אותה לראש הטבלה ויבטיח לה כרטיס לשמינית הגמר. הפסד או תיקו, יותיר אותה במקום השני וישלח אותה לפלייאוף, שם היא תתמודד נגד יריבה שתנשור מהליגה האירופית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות