fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, גביע המדינה: מכבי תל אביב, מכבי חיפה, והפועל באר שבע עלו לרבע הגמר

שלוש הגדולות בכדורגל הישראלי גברו על יריבות מליגות המשנה והבטיחו את מקומן בשלב רבע הגמר. אלה התוצאות
שבר בצורת. ערן זהבי ממכבי תל אביב חוגג עם אושר דוידה צילום: אתר מכבי תל אביב

מכבי חיפה עלתה לשלב הבא אחרי ניצחון חוץ על הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית, 0:2. בדקה ה-43 בישל קני סייף לסוף פודגוראנו שמתוך הרחבה גלגל לרשת, 0:1. בדקה ה-84 חתם פרנדזי פיירו את התוצאה אחרי בישול של בן שימול, 0:2.

אירוע לא ממש חריג, בטח לא בעיר כמו אום אל פאחם, קרה לפני המשחק כשאוהדי הקבוצה המקומית הניפו ביציע את דגל פלשתין. באום אל פאחם כנראה לא רואים בעיה להניף דגל של ישות עוינת בזמן מלחמה עם מדינת ישראל, רק שיהיו מספיק אמיצים כדי להזדהות עד הסוף, יפרשו מהליגה הישראלית וילכו לשחק בליגה הפלשתינית.

בינתיים, את התשובה הם קיבלו במגרש בצורת הדחה מגביע המדינה.

מכבי תל אביב צלחה בשלום את המשחק נגד מכבי יפו מהלאומית. בדקה ה-25 זכתה יפו בפנדל אחרי הכשלה של רונן פרץ ברחבה. גיל יצחק דייק מהנקודה הלבנה, 0:1 ליפו. בדקה ה-43 אושר דוידה פרץ באגף שמאל, הוציא רוחב, ודור תורג'מן המשיך מול שער חשוף, 1:1. בדקה ה-80 היה זה ערן זהבי, שנכנס כמחליף שכבש והשלים מהפך, 1:2. בדקה ה-85 השלים זהבי צמד כשכבש בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה, 1:3. 

הפועל באר שבע העפילה לרבע גמר גביע המדינה אחרי ניצחון ביתי דחוק על עירוני טבריה מליגת המשנה, 0:1. השער היחיד במשחק נכבש על ידי עדן שמיר בדקה ה-65. בדקה ה-74 יכלה באר שבע לבסס את יתרונה כשזכתה בבעיטת עונשין מ-11 מ', אך שוער טבריה טל בומשטיין, הדף את בעיטתו של הלדר לופס הבאר שבעי.

היום (חמישי) יערכו שני משחקים נוספים במסגרת שלב שמינית הגמר: עירוני קריית שמונה – הפועל ניר רמת השרון (שעה 19:00), בני יהודה תל אביב – הפועל פתח תקווה (שעה 20:00). השלב הזה יושלם ביום שלישי (5/3) במפגשים הבאים: הפועל נוף הגליל – הפועל ראשון לציון (שעה 18:00), מכבי נתניה – הפועל ירושלים (שעה 19:00), הפועל חיפה – מכבי פתח תקווה (שעה 19:30).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות