fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, גביע המדינה: אלה העולות לשמינית הגמר, ויש הפתעות

משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה הושלמו עם לא מעט הפתעות. מחזיקת הגביע, הפועל באר שבע, הפסידה למ. ס. אשדוד, 2:1 והודחה. גם הפועל ת"א והפועל ירושלים מליגת העל הודחו. כל התוצאות, הדרמות, הכובשים, והעולות לשמינית הגמר בכתבה הבאה
שחקני הפועל עכו לא מצליחים לעצור את נס ציונה צילום: מאיר אוחיון

גביע המדינה (סיבוב ח')

עוד ערב של כדורגל ישראלי עם תוצאות מפתיעות בגביע המדינה.

מחזיקת הגביע, הפועל באר שבע, הודחה אחרי הפסד חוץ למ. ס. אשדוד, 2:1. דווקא ברא שבע הייתה זו שעלתה ליתרון ראשון, בזכות שער של רמזי ספורי בדקה ה-40. התגובה האשדודית הגיעה במחצית השנייה. אבנעזר מאמאטה השווה בדקה ה-49, ומוחמד כנעאן השלים את המהפך עם שער שני בפנדל שהובקע בדקה ה-82.

לבאר שבע נותר להתרכז כעת רק בליגה.

עוד מודחת מפתיעה היא הפועל תל אביב, שנכנעה להפועל עפולה מליגת המשנה. שער יחיד של שחר הירש בדקה ה-77 הכריע את המפגש.

קבוצה נוספת מהליגה השנייה שהדיחה קבוצה מליגת העל היא מכבי פ"ת, שהשיגה ניצחון חוץ על הפועל ירושלים, 0:1. הדר פוקס הבקיע לזכות פ"ת והעלה את הלוזונים לשלב הבא.

איחוד בני שפרעם, מליגה א' כמעט וחוללה את הסנסציה של הערב כשגררה את הפועל חיפה לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

האדומים מעיר הכרמל פתחו מצוין. קווי קוואמי (דקה 12), לירן סרדל (דקות 24 ו-30), הוליכו את החיפאים ליתרון מבטיח, 0:3. מבטיח? חכו. רגע לפני סיום המחצית הראשונה צימק עבד מורג'אן ל-3:1. בדקה ה-50 המשיך סרדל בחגיגת השערים שלו, אלא שהפעם הוא כבש לשער הנכון ושפרעם צמצמה ל-3:2. בדקה ה-67 כיפר סרדל על השער העצמי כשהעלה את קבוצתו ל-2:4. מוחמד פוקרא כבש בדקה ה-80, צימק ל-4:3, והשאיר את שפרעם עם תקווה. בדקה ה-88 חגיגה גדולה ביציעי שפרעם. אותו פוקרא השלים צמד, השווה ל-4:4, ושלח את המשחק להארכה. לאחר שגם בהארכה לא נכבשו שערים, התייצבו שחקני שתי הקבוצות להכרעה בפנדלים. גל אראל, לואי טאהא, גידי קניוק וסוטיריו קונסטנטינוס דייקו לחיפאים. ואיל מריסאת ושרון לוי הבקיעו לשפרעם, אבל החמצות של עמית בר ומוחמד פוקרא, הובילו לניצחון חיפאי.

הפועל פ"ת מהלאומית התקשתה גם היא מול יריבה מליגת נמוכה יותר, מ. ס. טירה. מאמון קשוע העלה הטיראים ל-0:1 על סף המחצית הראשונה, אך עידן שמש, בשער מהיר בפתיחת המחצית השנייה, איזן ל-1:1. קשוע החזיר את היתרון לקבוצתו עם שער שכבש בדקה ה-60. בדקה ה-83, הבקיע שמש את השני לזכות פ"ת, קבע 2:2, וכפה הארכה. בדקה ה-102 הוכרע המשחק כשעוז פרץ מפ"ת כבש את השער השלישי לקבוצתו.

בני סכנין גברה בחוץ על הפועל קלנסאווה, 0:3. גיא מלמד להט עם שלישייה בדקות 41, 45 ו-90. סכנין סיימה את המשחק בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של איהאב גנאיים בכרטיס אדום בדקה ה-70.

תוצאה דומה נרשמה גם במפגש בין בני ריינה מליגת העל להפועל ראשל"צ מהלאומית. לריינה כבשו: לואי חלף, גיא חדידה ואוסאמה חלאילה.

מכבי חיפה רשמה ניצחון דחוק במפגש החוץ שלה נגד הפועל נוף הגליל, 0:1, משער של מוחמד אבו פאני, ועלתה גם היא לשלב הבא.

הפועל רמת השרון גברה על מ. כ. ירמיהו חולון, 0:2, משערים של רועי רבינוביץ' (דקה 63) ופטר אוניקצ'י (דקה 90).

הסינדרלה של הסיבוב, הנציגה היחידה מליגה ג', צופי חיפה, הובסה על ידי מכבי אחי נצרת, 5:1 וגנזה לה את המשך החלום. בחגיגת השערים של אחי נצרת השתתפו: נאיף בזיע – שלושער, עטאף מוסא ועלי כנעני. לצופי חיפה: איתן יואש.

סקציה נס ציונה הזיעה קשה מול הפועל עכו, אבל גם חניכיו של המאמן ניר ברקוביץ' בשלב הבא אחרי ניצחון, 2:3.

נס ציונה את השער הכי מהיר העונה לאחר שכבר אחרי 37 שניות זכתה בפנדל לא מוצדק שפסק השופט אילן פריד. לבאן קוטליה דייק, 0:1. עכו הגיבה מהר ובדקה ה-11 את השוויון מרגלי הבלם ספיר יתח. בדקה ה-37 החזירה נס ציונה לעצמה את היתרון משער של אלמוג בוזגלו. בדקה ה-63 הוכשל זאהי אחמד מעכו בבירור ברחבה. השופט פריד קבע שלא היה פנדל. רווה אסייג מעכו שמחה על ההתעלמות ספג כרטיס צהוב, ולאחר שלא נרגע ספג כרטיס אדום והורחק. בדקה ה-81 הגדיל בוזגלו את יתרון קבוצתו ל-1:3. בדקה ה-89 צימק חאג' איאד ל-3:2.

מאמן הפועל עכו אלון זיו: "תחושה מתסכלת להפסיד בגלל החלטות שיפוט שהשפיעו על התוצאה. מאוד רצינו לנצח ולעלות לשלב הבא ועד להרחקה היינו די שווים לנס ציונה. זה מאכזב אבל עכשיו נתרכז בליגה".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות