fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזרה מפציעה של שנה וזכתה במדליה באליפות העולם

היא רק בת 17, בשנה האחרונה הייתה מושבתת מפעילות עקב פציעה, אבל שום דבר לא עצר את המתעמלת האומנותית דריה אטמנוב בדרך לזכייה במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם, זכייה ראשונה בקריירה בבוגרות. אטמנוב: "אני עדיין לא מעכלת שזכיתי במדליה באליפות העולם"
תואר ראשון בקריירה בבוגרות. דריה אטמנוב צילום: איגוד ההתעמלות

אחרי ההישג הנפלא של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית שזכתה במדליית זהב באליפות העולם והוכתרה לאלופת העולם לשנת 2023, רשמה המתעמלת דריה אטמנוב (17) הישג נוסף כשהגיעה למקום השלישי בקטגוריה האישית בקרב רב באליפות העולם שנערכת בימים אלה בוולנסיה שבספרד, וזכתה במדליית ארד. אטמנוב קיבלה בגמר 34.150 נקודות על תרגיל החישוק, 33.450 נקודות על תרגיל עם כדור, 33.450 נקודות על תרגיל האלות ו-30.250 נקודות על תרגיל הסרט. בסך הכל: 131.4 נקודות שהובילו אותה למקום השלישי ולעלייה לפודיום המדליות. מדובר על מדלייה שנייה לישראל באליפות העולם בהתעמלות אומנותית והישג מצוין עבור אטמנוב, שרק לאחרונה חזרה להתחרות אחרי פציעה שהשביתה אותה מפעילות תקופה ארוכה של כמעט שנה. אטמנוב נפצעה באליפות העולם 2022 שנערכה בחודש ספטמבר שעבר, ורק לפני חודש חזרה למעשה להשתתף בתחרויות רשמיות.

אטמנוב: "זוהי אליפות עולם ראשונה שלי ואני בכלל לא מעכלת שזכיתי במדליה. התחושה היא מדהימה. באתי ליהנות ושהקהל ייהנה ממני ובסוף יצאתי עם זכייה נחמדה. אני רוצה להגיד תודה למאמנות שלי שתמכו בי לאורך כל הדרך והכינו אותי בצורה הכי טובה שהן יכלו ולצוות הרפואי הנפלא שהרים אותי על הרגליים אחרי הפציעה".

אטמנוב משתייכת לאגודת הפועל ראשון לציון תחת המאמנת איילת זוסמן, שמובילה גם את נבחרת ישראל.

עבור אטמנוב זוהי זכייה ראשונה בקריירה בקטגורית בוגרות, ולחשוב שמדובר בסך הכל בצעירה בת 17. לא סתם בונים עליה גם כמועמדת למדליה באולימפיאדת פאריס 2024.   

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות