fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השחקן שדרש וקיבל: שכר של 160 מיליון אירו, בית עם 25 חדרים, צוות משרתים, רכבי יוקרה, מימון לחופשות ומסעדות

כוכב הכדורגל הברזילאי ניימאר, חתם בקבוצת אל הילאל מערב הסעודית, תמורת שכר עתק של 260 מיליון אירו לשנתיים. זאת, בנוסף לדרישות נוספות שהציב וקיבל. האם המהלך יצדיק את ההשקעה ואל הילאל תזכה באליפות הליגה המקומית?
חוזה חלומי. ניימאר מתקבל בקבוצתו החדשה צילום: אתר אל הילאל

אחרי הגעתו של כוכב הכדורגל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו לליגת הסעודית, שגררה הגעת כוכבי כדורגל נוספים, הצטרף לאחרונה כוכב הכדורגל הברזילאי – ניימאר, באחת ההעברות הגדולות בכדורגל העולמי. קבוצת אל הילאל מערב הסעודית שילמה לקבוצת פריס סן ז'רמן מצרפת סכום של 80 מיליון אירו, תמורת שחרורו של השחקן, שצפוי להשתכר בשורותיה 160 מיליון אירו לעונה! החוזה, אגב, הוא לשנתיים כך שהחוזה הנו על סך 320 מיליון אירו לשנתיים.

לשם השוואה, שכרו של ניימאר בפריס סן ז'רמן עמד על 40 מיליון אירו לעונה.

ניימאר שיחק בפריס סן ז'רמן 123 משחקים בכל המסגרות בהם כבש 82 שערים.

הכוכב הוצג בקבוצה כשלא פחות מ-60 אלף אוהדים באו לקבל את פניו באצטדיון המקומי.

"בואו נהנה מהכדורגל", אמר ניימאר לאוהדים הנרגשים, "נהנה יחד ונזכה באליפות".

הסכמתו של ניימאר להגיע לליגה הסעודית הגיעה לא רק על רקע סכום העתק שהוא אמור להרוויח במהלך השנתיים הקרובות, אלא גם בעקבות מילוי כל דרישותיו, שכלפי חוץ לפחות נראות מעט מוגזמות.

כך למשל, דרש השחקן וקיבל בית עם 25 חדרים כולל בריכה, 5 משרתים במשרה מלאה ביניהם שף אישי, נהג צמוד, איש אחזקה וגינון ואנשי ניקיון, 3 רכבי יוקרה (למבורגיני, אסטון מרטין ובנטלי), 4 רכבי מרצדס, פטור מתשלום על ביקור במסעדות ובתי מלון אליהם יצא במהלך חופשותיו כשהמועדון עצמו מתחייב לשלם עבורו את כל ההוצאות, מטוס פרטי לשימוש אישי ומשפחתי, בונוס בסך חצי מיליון אירו על כל פוסט שיעלה ברשתות החברתיות ויקדם את ערב הסעודית ועוד.

ניימאר בן ה-31, מגיע לליגה הסעודית עם רזומה של 3 אליפויות בברזיל, 2 אליפויות בספרד עם ברצלונה, זכייה אחת בליגת האלופות, 5 אליפויות בצרפת במדי פריס סן ז'רמן, ובשלל גביעים בספרד ובצרפת. הוא גם זכה עם נבחרת ברזיל בקופה אמריקה לנוער, בגביע הקונפדרציות לבוגרים ובמדליית זהב באולימפיאדת ריו 2016.   

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות