fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוער הישראלי שחתם בקבוצת הפאר הגרמנית

השוער דניאל פרץ ממכבי תל אביב, חתם בקבוצה הגרמנית באיירן מינכן. איך הגיע השוער הצעיר דווקא לאחד המועדונים הגדולים בעולם? כמה כסף תקבל עבורו מכבי תל אביב? כמה הוא צפוי להרוויח בקבוצתו החדשה? וגם: מה הסיכוי שלו להשתלב בקבוצה שנחשבת לאחת הטובות בעולם?
מגיע לאחד המועדונים הגדולים בעולם. השוער דניאל פרץ צילום: יח"צ

השוער הישראלי דניאל פרץ, שוערה של מכבי תל אביב, רשם השבוע את אחד המעברים המסקרנים והגדולים של כדורגלן ישראלי, כשחתם במועדון הפאר הגרמני, באיירן מינכן. המועדון הגרמני רכש את השוער הצעיר בן ה-23 מקבוצתו מכבי תל אביב בסכום של 6 מיליון אירו, כולל בונוסים על מכירה עתידית לקבוצה אחרת. פרץ, שוערה של הנבחרת הצעירה של ישראל, נחשב לשוער העתיד של ישראל ואחד הטובים כיום. הוא זכור בעיקר מיורו הצעירות, שם הוביל את נבחרת ישראל להישג היסטורי. השוער גם מחזיק בדרכון גרמני, מה שהקל את המעבר לגרמניה.

פרץ יערוך את הופעתו האחרונה במדים הצהובים של מכבי תל אביב ביום חמישי במשחק נגד קבוצת צליה במסגרת הקונפרנס ליג. מיד לאחר מכן הוא ימריא לגרמניה, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על החוזה. שכר הבסיסי יעמוד על 1.25 מיליון אירו בעונה, לא כולל בונוסים על הופעות והישגים.  

פרץ גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובעונת 2019/20 אבל רשם את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצה בוגרת דווקא בקבוצת בית"ר תל אביב/בת ים ששיחקה אז בליגה הלאומית. עונה לאחר מכן הוא כבר היה שוער שני במכבי תל אביב ואט אט תפס את מקומו בהרכב הראשון.

פרץ מגיע לאחד המועדונים הגדולים לא רק באירופה, אלא בעולם. באיירן מינכן היא אלופות גרמניה ב-11 העונות האחרונות ובארון הגביעים שלה יש גם 6 גביעי ליגת האלופות.

אז מה הסיכויים שלו להשתלב ולקבל דקות משחק? כרגע, השוער הראשון של מכבי תל אביב, מגיע כשוער שני, אבל לשוער המשנה של הקבוצה. השוער הראשון, שנחשב לאגדה מקומית, הוא השוער מנואל נוייר, שסובל מפציעה ועשוי לחזור רק בעוד מספר חודשים. ברגע שזה יקרה, פרץ עשוי להפוך לשוער השלישי של הקבוצה, כך שסיכוייו לשחק יקטנו עוד יותר.

פרץ: "אני לא מרגיש שאני ממש נפרד ממכבי תל אביב, כי זה לא סוף הקריירה שלי. אני כל כך אוהב את האוהדים ומרגיש קשור למועדון. גדלתי פה מגיל 5 ואני מרגיש שזה כמו הבית שלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות