fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקבוצה שעשתה היסטוריה אחרי שרשמה את הניצחון הגבוה בתולדות הכדורגל הישראלי

הפועל צפרירים חולון, מוליכת טבלת מחוז תל אביב בליגה ג', הביסה את האחרונה בטבלה, מכבי פרדס כץ, בתוצאה, 0:31 ובכך רשמה את הניצחון הגבוה ביותר בתולדות הכדורגל בישראל. אז מי המבקיעים שהשתתפו בפסטיבל השערים?
נכנסו לדפי ההיסטוריה. שחקני הפועל צפרירים חולון צילום: באדיבות המועדון

הפועל צפרירים חולון מליגה ג', נכנסה בסוף השבוע לדפי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי. הסיבה: הקבוצה שברה שיא כשרשמה את הניצחון בתוצאה הגבוהה ביותר בליגה, 0:31.

במסגרת המחזור ה-20 במחוז תל אביב של ליגה ג', אירחה הקבוצה מחולון את קבוצת מכבי פרדס כץ.

שערם של האורחים נפרץ כבר בדקה הראשונה. עד לסיום המחצית הראשונה הייתה התוצאה, 0:13. מדהים. וזה לא נגמר, במחצית השנייה המשיכו שחקני חולון לטווח ללא רחם את שערה של הקבוצה היריבה כשלא פחות מעשרה שחקנים משתתפים בחגיגת השערים.

אביב כהן הרשית שביעייה, סתיו אזרזר – שישייה, רון בוארון – חמישייה כל אחד, אבי ביטון – שלושער, טום זגורי, אבירן אלקריף ואורן סממה – שני שערים כל אחד, חן חבושה, אלעד חדד, דוד פנסטר וסלבר אוספנוב הסתפקו בשער אחד כל אחד.

אגב, מכבי פרדס כץ הייתה שותפה גם לשיא הקודם, כשהפסידה בעונת המשחקים 2019/20 להפועל רמת ישראל, 0:26. כוכב המשחק היה אז יניב אבדר שהבקיע 16 שערים ובכך שבר שיא של כיבוש שערים על ידי שחקן במשחק אחד.

הפועל צפרירים חולון בהדרכת המאמן מייק מזרחי, מדורגת במקום הראשון בטבלה עם 50 נקודות אחרי מאזן של 16 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. הקבוצה כבשה עד כה 105 שערים וספגה 11 שערים.

מכבי פרדס כץ נועלת את הטבלה עם 4 נקודות בלבד.

התוצאה הגבוהה ביותר בעולם הייתה בעונת המשחקים 2002/3 בליגה הראשונה במדגסקר, כשקבוצת אדמה ניצחה את קבוצת אנטננריבו בתוצאה הבלתי נתפסת, 0:149. אלא ששם מי שהשתתפו בפסטיבל השערים היו גם שחקני הקבוצה המובסת, שכבשו שערים עצמיים במחאה על החלטת שיפוט שהייתה בתחילת המשחק.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות