fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל רובי שפירא התרחקה מהעלייה, מכבי צור שלום ברחה מהתחתית

כדורגל ליגה א' צפון: הפועל רובי שפירא סיימה את המשחק מול מכבי קרית אתא בתיקו מאופס * מכבי צור שלום ניצחה את הפועל כפר כנא וקטפה עוד שלוש נקודות יקרות שמרחיקות אותה מהתחתית 
"משחק לא טוב שלנו". מאמן הפועל רובי שפירא עודד קוטר | צילום: איסר רביץ
"משחק לא טוב שלנו". מאמן הפועל רובי שפירא עודד קוטר | צילום: איסר רביץ

משחקי המחזור האחרון בליגה א' צפון: הפועל רובי שפירא סיימה את המשחק מול מכבי קרית אתא בתיקו מאופס * מכבי צור שלום ניצחה את הפועל כפר כנא וקטפה עוד שלוש נקודות יקרות מפז שמרחיקות אותה מהתחתית.

הפועל רובי שפירא: תיקו שכולו הפסד

הפועל רובי שפירא מהצמרת סיימה בתיקו את הדרבי מול מכבי קרית אתא מהתחתית. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מטרות שונות: לקחת נקודות יקרות שישאירו את רובי במאבק העלייה ונקודות יקרות כמו אוויר לנשימה לכפר כנא המסובכת בתחתית. הפחד מהפסד של כל אחת משתי הקבוצות הכריע את תוצאת המשחק. 0:0 מאכזב לשני הצדדים.

מאמן הפועל רובי שפירא, עודד קוטר: ״משחק לא טוב שלנו. אין תירוצים. לא הגענו ליותר מדי מצבים ולא הצלחנו לכבוש. יש לנו סגל טוב ושחקנים איכותיים, אבל מבחינה התקפית אנחנו לא מצליחים להתחבר וצריך לשפר את זה. הקבוצה עושה עונה מדהימה, השחקנים נותנים מעצמם את המקסימום ונשאר עוד הרבה זמן עד לסיום העונה. נכון שאיכסל וכאוכב פתחו עלינו פער ונצטרך להדביק אותו, אבל אני מאמין בשחקנים שלי ובטוח שנחזור לעצמנו״.

ביום שישי תתארח הפועל רובי במשחק חוץ מול הפועל כפר כנא ותנסה להיחלץ מרצף תוצאות התיקו שרודף אותה.

בנוסף, בשישי תארח מכבי קרית אתא את בני זלפה. המגרש באתא עדיין לא מאושר למשחקים, לכן אתא תצטרך לנדוד למגרש אחר. מה שבטוח שאת הנקודות היא חייבת לקחת מהמשחק הזה. אחרת, הפועל דבוריה ועירוני טבריה הצמודות אליה עלולות לברוח.

מכבי צור שלום: שומרת על פער מהתחתית

מכבי צור שלום אירחה בפרדיס את הפועל כפר כנא למשחק לא קל, וניצחה 3:1 במשחק התקפי ורווי מצבים. שלומי בן עשור כבש ראשון עבור המארחים, ובהמשך ווליד דרוויש הכפיל את התוצאה. דניאל פרץ חתם עבור צור שלום את השער השלישי. לקראת סוף המשחק, כפר כנא צימקה את התוצאה מרגלי איהאם שחאדה.

שחקניו של קובי דנינו יוצאים עם שלוש נקודות חשובות שפותחות פער של שמונה נקודות מהמקום שמוביל לירידה לליגה ב'.

ביום שישי תתארח מכבי צור שלום במשחק חוץ מול הפועל בני ערערה. ניצחון נוסף אמור לתת לה יתרון מובהק במאבקי התחתית. מי שתייחל לניצחון של צור שלום היא קרית אתא השכנה שנמצאת נקודה מתחת ערערה בתקווה לחלוף על פניה בסיום המחזור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות