fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חיפה: מעמדו של חיים סילבס התערער, ניסיון לחזק את ההגנה

האדומים מהכרמל מתרחקים מהפלייאוף העליון ועלולים להסתבך בתחתית. מעמדו של המאמן סילבס מתערער, וגם ביקורת על חוליית ההגנה
סיים את דרכו בחיפה. חיים סילבס | צילום: אדריאן הרבשטיין
סיים את דרכו בחיפה. חיים סילבס | צילום: אדריאן הרבשטיין

תחושות קשות בהפועל חיפה אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 למכבי פתח תקוה שלשום. במועדון חוששים מהתרחקות מהעפלה לפלייאוף העליון וגורם בקבוצה אמר: " אנחנו מציגים יכולת טובה במשחקים האחרונים ולא מסיימים עם ניצחון. אנחנו חייבים להתחיל לנצל מצבים ולקחת נקודות. אחרת נסתבך במאבקי התחתית".

בשל התוצאות, יש מי שגורמים במועדון שחושבים שיש לבצע שינוי וזעזוע בעמדת המאמן על מנת שהקבוצה לא תיקלע לקרבות התחתית. נראה שהמשחק הבא מול בני יהודה בשבוע הבא יהיה קריטי עבור דרכו של חיים סילבס, שזכה לכל הכלים האפשריים על מנת להשיג כרטיס לפלייאוף העליון. במועדון מהכרמל מתפלאים איך המאמן לא לוקח אחריות כאשר עומד לרשותו סגל מהמשובחים בליגה.

מי שלאחרונה זוכה לביקורת הוא הקפטן דור מלול שהיה חלש מול פ”ת והפסיד לא מעט מאבקים. גם ההחלטה להחליף את לירן סרדל שחילץ לא מעט כדורים ואת חנן ממן שיודע להחזיק כדור זכתה לביקורת. עכשיו בחיפה טוענים שחובה לחשוב איך מחזקים את ההגנה בבלם איכותי.

בקבוצה מאוכזבים מהחלק ההגנתי שממשיך "לחלק מתנות" בכל משחק מחדש, בצוות המקצועי רוצים מאוד להתחזק בבלם. בשל הסגר על נתב"ג יהיה קשה להחתים בלם זר, אז ינסו למצוא אופציות בשוק הישראלי

 

 

 

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות