fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסבב השלישי של אליפות ישראל במרוץ אופנועים נערך בגלבוע

המסלול הפעם של הסופר אינדורו, כלל מכשולי עבירות בדרגת קושי גבוהה כמו צמיגים, צינורות בטון, גזעים וסלעים, והשתתפו בו רוכבים בכירים בעלי שם עולמי
מרוץ אופנועים בגלבוע. צילום: שלומי אברון

הסבב השלישי באליפות ישראל בסופר אינדורו נערך השבוע ב-Gilboa mx park.

מדובר על מסלול שחלק ממנו כולל מכשולי עבירות בדרגת קושי גבוהה כמו צמיגים, צינורות בטון, גזעים וסלעים.

באליפות היו 5 קטגוריות כשכל קטגוריה מוגבלת ל-14 משתתפים. המשתתפים נרשמו מראש כרוכבי ספורט תחרותי בהתאחדות הספורט המוטורי. בכל קטגוריה היו 3 מקצים של 6 דקות + הקפה אחת של המסלול. הקטגוריה הראשונה הייתה של אופנועים בנפח 65 סמ"ק, שיועדה לילדים בגילאי 8 עד 11. הקטגוריה השנייה הייתה של אופנועים בנפח 85 סמ"ק ויועדה לרוכבים בגילאי 11 עד 14.

שלוש הקטגוריות האחרונות היו קטגוריות בוגרים המחולקות ל-הובי, אקספרט ופרו, על פי רמת הרוכבים בקטגוריה. בין רוכבי הפרו, ניתן היה לראות את יפתח פרנקו ובועז סאסי, רוכבים מהשורה הראשונה בעולם, שהשתתפו בעבר במרוץ הרומניאקס המפרך.

כרם אסולין בעלים משותף של Gilboa MX PARK עם ארד דוד, הסביר כי "במסלולים לקטגוריות הראשונות של הצעירים, יושמו קיקרים – עזרים שסייעו לרוכבים לצלוח אלמנטים קשים במהלך המסלול, כגון צינורות בטון, גינות סלעים, גזעים וצמיגים.

"המסלול ב-PARK MX הוא מסלול סופר אנדורו תקני העומד בסטנדרטים בינלאומיים כולל תקן של ארגון ה-FIM הקובע את הסטנדרט לכלל מסלולי הסופר אנדורו בעולם. ב-MX PARK מתקיימות באופן שוטף הדרכות מקצועיות והדרכות התנסות לחובבנים החל מגיל 6. חוויה מומלצת לכל משפחה אתגרית. בהמשך, יתקיימו במהלך סופי השבוע מרוצי מוטוקרוס נוספים במתחם".

במקביל למרוץ, נערך אירוע הפנינג משפחות שכלל הפעלות לילדים, מתנפחים, דוכני אוכל ופינות ישיבה מוצלות. בנוסף, בוצעו במקום הדרכות לילדים החל מגיל 6, במחיר מוזל להדרכה ורכיבה של חצי שעה על אופנוע שטח, מיגון מותאם אישית והדרכה צמודה.

עובד נור, ראש המועצה האזורית הגלבוע: "עמלנו וקידמנו שלל פעילויות של ספורט ופנאי ברחבי המועצה. תחרות הסופר אנדורו מצטרפת למסורות של צעדת הגלבוע, פסטיבל הכדורים הפורחים הבין לאומי ובחול המועד פסח, יצטרף גם פסטיבל רוק גלבוע עם הופעות של האומנים המובילים בישראל. כל זאת בהתאם למטרה שהצבנו לעצמנו – לשמש כתובת ובית לתחומי ספורט אקסטרים ופנאי מגוון לקהל הרחב בישראל".

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות