fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשחק של מכבי חיפה מול ב"ש יתקיים הערב ללא קהל

ממכבי חיפה נמסר: "אנו יודעים כי מדובר ברגע לא פשוט עבור קהל אוהדינו בפרט וקהל האוהדים בכלל. אין לנו ספק שתהיו איתנו הערב בכל רגע ודקה, אך בריאות כולנו היא מעל לכל"
בהלת הקורונה במגרשי הכדורגל. הערב הם לא יחגגו עם הקהל | צילום: מועדון מכבי חיפה

בהלת הקורונה במגרשי הכדורגל: משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה והפועל ב"ש יתקיים ללא קהל. המשחק יתקיים הערב, שני, בשעה 20:15, באצטדיון סמי עופר בחיפה מול יציעים ריקים.

המשחק שאמור היה להתקיים ביום רביעי שעבר, נדחה לאחר שמשרד הבריאות אסר על התכנסויות של יותר מ-5000 איש.

מכבי חיפה הודיעה שכל רוכשי הכרטיסים יזוכו. עוד נמסר מהמועדון: "אנחנו מקבלים בהבנה את ההנחיות החדשות. אנו רוצים להודות למינהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל ומשרד הבריאות על הסיוע והנכונות לעזור. אנו יודעים כי מדובר ברגע לא פשוט עבור קהל אוהדינו בפרט וקהל האוהדים בכלל. אין לנו ספק שתהיו איתנו הערב בכל רגע ודקה, אך בריאות כולנו היא מעל לכל. מי ייתן ושגרת יומנו תשוב במהרה, וכך גם הכדורגל. בריאות לכולם".

בהודעה שהוציאה מינהלת הליגה הבוקר נכתב: "בהמשך להחמרה בהתפשטות מחלת הקורונה, הנחה הבוקר המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, כי משחק רבע גמר גביע המדינה בין הקבוצות מכבי חיפה והפועל ב"ש ייערך ללא קהל. אנו נמצאים בקשר רציף עם משרד הבריאות לגבי מגבלות הקהל ביתר משחקי הליגה והגביע ונעדכן את הקבוצות והאוהדים בהתאם".

ב-24 השעות האחרונות חל שינוי בהיערכות של משרד הבריאות, אחרי שהתגלו גם חולים שמקור ההידבקות שלהם לא ידוע.

אחרי שמחזור פתיחת משחקי הפלייאוף העליון נדחה מסוף השבוע האחרון לסוף השבוע הבא, לא ברור כעת האם המשחקים יוכלו להתקיים עם קהל.

אתמול, ראשון, עוד לפניה שינוי בהנחיות, ביקשו כ-1800 אוהדים ביקשו לבטל את הכרטיס שלהם למשחק בין חיפה לבאר שבע בשל הבהלה הגדולה מנגיף הקורונה. לא ברור כמה אוהדים היו מוציאים את עצמם מהבית לצורך משחק כדורגל בתקופה חסרת הוודאות הזאת.

להנחיות באתר משרד הבריאות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות