fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיליארדר הישראלי שזכה באליפות העולם

סילבן אדמס (65), שהקים את קבוצת האופניים המקצוענית ישראל - פרמייר טק, השתתף בעצמו באליפות העולם ברכיבת אופני כביש וסיים במקום הראשון בקטגוריה לגילאי 65-69. אדמס: "נתתי את הלב והנשמה שלי כדי לייצג את ישראל בכבוד. כשהתקווה נוגנה בטקס ההכתרה, היו לי דמעות בעיניים"
אלוף העולם. סילבן אדמס

איש העסקים, המיליארדר הישראלי-קנדי, סילבן אדמס (65), זכה במקום הראשון בתחרות אליפות העולם ברכיבת אופני כביש לגילאי מאסטרס והוכתר לאלוף העולם לשנת 2023. מרוץ האליפות נערך בעיר פרת' שבסקוטלנד.

אדמס, שהתחרה בקטגורית גברים לגילאי 65-69 בה השתתפו 79 רוכבי אופניים, סיים את המסלול בן 87 הק"מ בזמן של 2:19:22 שעות כשהוא מקדים ב-6 שניות רוכב מוונצואלה שסיים במקום השני.

אדמס: "העבודה הקשה השתלמה. נתתי את הלב ואת הנשמה כדי שזה יקרה. אני גאה על הזכייה באליפות העולם, גם כישראלי וגם עבור הכבוד שזה מביא למדינת ישראל. כשההמנון הלאומי – התקווה, נוגן בטקס ההכתרה עלו לי דמעות בעיניים".

אדמס זכה בעבר פעמיים באליפויות העולם, אבל עשה זאת בוולודרום וזו הפעם הראשונה שהוא זוכה בכתר העולמי בקטגורית גילאי 65-69 ובמרוץ היוקרתי ביותר לרכיבה באופני כביש וכמי שמייצג את מדינת ישראל.

אדמס מוכר בישראל כנדבן שמקדיש את זמנו לפעילות פילנטרופית לקידום שמה ומעמדה של מדינת ישראל ברחבי העולם, בעיקר באמצעות קבוצת האופניים המקצוענית – ישראל פרמייר טק, שהוא בעליה יחד עם שותפו רון בר און. אדמס הוא גם רוכב אופניים מצטיין שנוהג להתאמן לצד רוכבי הקבוצה המקצוענית שהקים והוא תומך בה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות