fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישראליות באירופה: נקודה ראשונה למכבי חיפה, הפסד ראשון למכבי תל אביב

הליגה האירופית: מכבי חיפה סיימה את מפגשה הביתי נגד פנאתינייקוס מיוון בתיקו (0:0). המאמן ברוך דגו: "מאוכזב מהתוצאה, היינו הרבה יותר טובים מהם". הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב הפסידה בחוץ לגנט מבלגיה (2:0). המאמן רובי קין: "ידענו שגנט פייבוריטית, אבל באנו באמונה שאפשר לנצח, לכן אני מאוכזב מהתוצאה"
נקודה ראשונה באירופה. דיא סבע (משמאל) מול שחקן של פנאתינייקוס צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה השיגה נקודה ראשונה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית אחרי שסיימה את מפגשה הביתי נגד קבוצת פנאתינייקוס מיוון בתיקו, 0:0. אחרי ההפסד במחזור הראשון, בחוץ, לראן מצרפת (3:0), קיוו בחיפה לניצחון, אבל המשימה מול היוונים האיכותיים הייתה קשה ונראה כי גם בחיפה מסופקים מהנקודה שמשאירה להם תקווה להמשך וגם העניקה לה מענק של 210 אלך אירו.

המאמן ברוך דגו: "תיקו מאכזב. היינו הרבה יותר טובים מפנאתינייקוס ומאוד רצינו לנצח. למרות התוצאה, אני גאה בשחקנים ששיחקו ככה נגד קבוצה שבמחזור הקודם ניצחה את ויאריאל והיו מאוד מחויבים. שיחקנו מסודר ומאורגן, שזה הדבר הכי חשוב מבחינתי. אנחנו ממשיכים הלאה. עוד מצפים לנו משחקים לא פחות חשובים בליגה".

בעקבות התיקו, עלתה פנאתינייקוס לראש הטבלה כשלזכותה 4 נקודות. במקום השני נמצאת ראן עם 3 נקודות ובמקום השלישי ויאריאל, שגם לה 3 נקודות. מכבי חיפה נועלת את הטבלה עם נקודה אחת.

במחזור הבא מצפה למכבי חיפה משוכה גבוהה בדמות משחק חוץ נגד ויאריאל מספרד (יום חמישי, 26/10, שעה 22:00).

 

מכבי תל אביב ספגה הפסד ראשון בעידן המאמן רובי קין אחרי שנכנעה במשחק חוץ לגנט הבלגית, 2:0, במסגרת המחזור השני בקונפרנס ליג. הצהובים נקלעו לפיגור בדקה ה-39 ובדקה ה-90 ספגו את השער השני בפנדל. ההפסד הוריד את מכבי תל אביב למקום השלישי בבית. גנט מוליכה בראש הטבלה עם 4 נקודות כשהיא מקדימה בזכות הפרש שערים את זוריה האוקראינית שגם לה 4 נקודות. במקום הרביעי מדורגת בריידבליק מאיסלנד כשהיא ללא נקודות.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין: "אנחנו ווינרים וככאלה אנחנו לא רוצים להפסיד, למרות שאי אפשר לנצח כל משחק. אני מאוכזב מהיכולת שגילינו ובכך שאפשרנו להם לשלוט במשחק. ידענו שגנט קבוצה טובה ושהיא פייבוריטית, אבל אנחנו באים לכל משחק ונגד כל יריבה עם אמונה שביכולתנו לנצח. יש עוד דרך ארוכה בבית הזה ואנחנו צריכים להתאושש מההפסד ולהאמין שבמשחקים הבאים, בבית שלנו מול הקהל שלנו, יש לנו סיכוי להשיג את הנקודות שיעלו אותנו לשלב הבא".

במחזור הבא תארח מכבי תל אביב את קבוצת זוריה מאוקראינה (יום חמישי, 26/10, שעה 19:45).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות