fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההצעה הכספית המטורפת שקיבל ליונל מסי

קבוצת אל הילאל מערב הסעודית מציעה לאלוף העולם הטרי וכוכב נבחרת ארגנטינה, ליונל מסי, להצטרף לשורותיה תמורת שכר של 300 מיליון יורו לעונה. נזכיר, שרק לאחרונה חתם הכוכב הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו על חוזה בקבוצת אל נסאר מערב הסעודית תמורת שכר של 225 מיליון יורו לעונה
האם יהפוך לכדורגלן בעל השכר הגבוה בעולם? ליונל מסי צילום: מסך, כאן 11

האם ערב הסעודית תהפוך בקרוב לליגה שבה מככבים שניים מטובים השחקנים בעולם? אחרי המעבר המפתיע של כריסטיאנו רונלדו לקבוצת אל נאסר, קבוצה סעודית נוספת – אל הילאל, מנסה לגייס את האלוף העולם הטרי – ליונל מסי. על פי דיווח שפורסם באתר קלצ'יומרקטו, הסעודים מציעים למסי חוזה בסכום עתק של 300 מיליון יורו לעונה!

אם מסי יענה בחיוב להצעה הכספית המפתה, הוא ישבור שיא ויהפוך לכדורגלן בעל השכר הגבוה בעולם. נזכיר רק, שהכוכב הפורטוגלי רונאלדו צפוי להשתכר כ-225 מיליון יורו לעונה, כולל הכנסות מהסכמי חסויות שונים.

מסי מסיים בסוף העונה את חוזהו בקבוצה הצרפתית פריס סן ז'רמן והוא אמור לחתום בקרוב על הארכת חוזה.

מאמנה של קבוצת אל הילאל, מריוס שומודיצה, התייחס לדיווח ואמר: "כבר כמה חודשים שמדברים אצלנו על האפשרות להביא לפה את מסי, ואני יודע שיש לא מעט ניסיונות לשכנע אותו לבוא. אל הילאל זה מועדון ענק וכסף לא תהיה בעיה. עכשיו, הכל תלוי בשחקן עצמו".

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות