fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההסתבכות של השוער הישראלי ביוון: נעצר בחשד להטרדה מינית של קטינה והחזקת סם מסוכן

השוער בוריס קליימן, שמשחק בקבוצה היוונית וולוס, נעצר בחשד לאונס קטינה, הטרדה מינית והחזקת סם מסוכן מסוג הרואין, לאחר שנערה בת 17, שהייתה במהלך טיול ביוון, התלוננה נגדו. קליימן מכחיש את החשדות וטוען: "בסך הכל רקדנו קצת, לא יותר"
הסתבך. בוריס קליימן צילום: מתוך ויקיפדיה

השוער הישראלי בוריס קליימן, שוחרר מקבוצתו היוונית – וולוס, לאחר שנעצר על ידי המשטרה בחשד לאונס קטינה, הטרדה מינית והחזקת סם מסוכן.

הבעלים של הקבוצה יוונית אמר לכלי התקשורת המקומיים כי הוא המום מדבר המעצר. "בוריס נשוי ויש לו ילדים קטנים. איך הוא מסוגל לעשות דבר כזה, לפגוע בילדה צעירה שהייתה בטיול בית ספר? זה דבר לא מקובל ולכן הוא שוחרר באופן מידי".

לפי דיווחים שהתפרסמו ביוון, המקרה התרחש בלילה שבין יום שני לשלישי בבר מקומי. במהלך הערב התקשרה הנערה, תיירת מבלגיה ששהתה במקום עם חבריה, למשטרה והתלוננה כי השחקן תקף אותה מינית. שוטרים שהגיעו למקום ערכו חיפוש על קליימן ומצאו אצלו סם שנחשד כי הוא מסוג הרואין. קליימן נעצר מיד והובא למעצר בתחנה המשטרה המקומית.

עוד קודם לכן, פרצה במקום מהומה לאחר שחבריה של אותה נערה תקפו את קליימן וחברו לקבוצה שהיה עמו, רודריגו אסקובל.

הנערה עצמה מסרה את גרסתה למשטרה ולפיה קליימן הזמין אותה וכמה מחבריה למתחם הוי. איי. פי. של הבר, ושם החל לגעת בגופה בניגוד לרצונה. "דחפתי אותו ממני ויצאתי החוצה", סיפרה הנערה, "אחרי כמה דקות חזרתי לשם כדי לקרוא לחברים שלי ואז הוא שוב ניגש אליי והתחיל לדבר איתי. הוא שאל בת כמה אני ועניתי שאני בת 17. בגלל המוסיקה לא שמעתי כל כך מה הוא אומר, אז הפניתי לו את הגב כדי ללכת. הוא המשיך לגעת בי, דחף לי ידיים מתחת לחצאית, הזיז לי את התחתונים וניסה לדחוף לי אצבעות. צעקתי לחברים שלי שיעזרו לי והם אלה שפנו למשטרה. מאז המקרה אני לא מרגישה טוב ומנסה להתאושש מהאירוע".

קליימן מכחיש את הטענות נגדו ומתעקש שלא היה שום מגע מיני עם הנערה. עוד טען, כי הנערה היא זו שפנתה אליו והתגרתה בו במהלך הערב. לדבריו, הוא בסך הכל רקד איתה, לא יותר מזה.

"אתה מה שיש לי להגיד, אומר בבית המשפט", הספיק לומר לפני שהוכנס לתא המעצר.

קליימן נשוי ואב לשלושה ילדים, שיחק בעבר בהפועל כפר סבא, הפועל תל אביב, מכבי הרצליה ובית"ר ירושלים לפני שהחל בקריירה בינלאומית. בשנת 2018 הוא חתם בקבוצת פראלימני מהליגה הראשונה בקפריסין ולפני שנתיים עבר לקבוצת וולוס מהליגה הבכירה ביוון.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות