fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הג'וב החדש של המאמן אברם גרנט

המאמן בן ה-67 חוזר לקווים אחרי היעדרות של חמש שנים, כשמונה למאמנה הלאומי של נבחרת זמביה. סוכנו: "גרנט רעב להצלחה. בזמביה התרשמו מהרקורד שלו"
אתגר חדש. המאמן אברם גרנט מוצג במסיבת עיתונאים צילום:פרטי

המאמן הישראלי אברם גרנט (67) מונה למאמנה הלאומי החדש של נבחרת זמביה. גרנט חוזר לקווים אחרי היעדרות של חמש שנים. בפעם האחרונה שגרנט אימן היה נבחרת אפריקאית אחרת, נבחרת גאנה, אותה הוביל גלמר אליפות יבשת אפריקה בשנת 2017.

נבחרת זמביה מדורגת במקום ה-88 בעולם. בחודש שעבר היא הגיעה לישראל למשחק אימון נגד הנבחרת הלאומית שלנו והפסידה, 4:2.

גרנט צפוי להשתכר כ-25 אלף דולר בחודש, כשאורך החוזה ייקבע בהתאם להישגיו. האתגר הראשון של נבחרת זמביה היא אליפות אפריקה שתתקיים בשנה הבאה בחוף השנהב. גרנט ינסה להצעיד את זמביה להשתתפות באליפות אפריקה, לאחר שבשלוש השנים האחרונות היא לא הצליחה לעשות זאת. האתגר היותר גדול היא כמובן העפלה ראשונה בהיסטוריה למונדיאל.

גרנט הוצג השבוע במסיבת עיתונאים בבית מלון בבירת זמביה, לוסאקה, בה נמסר לתקשורת על מינויו.

סוכנו של גרנט, ניר קרין: "גרנט רעב להצלחה. הוא עקב אחרי הנבחרת הצעירה של זמביה והבין את הפוטנציאל הגדול שיש בה. ההתאחדות הזמבית התרשמה מהרקורד שלו, בעיקר מההישג שלו עם נבחרת גאנה. לגרנט יש ניסיון רב באימון קבוצות גדולות ובנבחרות וזה מה שהם חיפשו".

לגרנט קריירת אימון מפוארת. בארץ הוא אימן את הפועל פ"ת, מכבי ת"א, הפועל חיפה, מכבי חיפה ונבחרת ישראל. ברזומה שלו בארץ 4 אליפויות וזכייה אחת בגביע המדינה. בהמשך פתח בקריירת אימון בחו"ל כשבין השאר אימן בצ'לסי האנגלית, עמה הגיע לגמר ליגת האלופות, פורטסמות' ווסטהאם. הוא גם אימן בפרטיזן בלגרד, עמה זכה באליפות, נבחרת גאנה וקבוצת נורט איסט מהודו. הוא גם שימש כמנהל טכני בקבוצה התאילנדית טרו סאסאנה ויועץ מקצועי בהתאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות ובמשרד הספורט של בחריין.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות