fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'ודו: הישג ענק לג'ודאית הישראלית גילי שריר בתחרות הגראנד סלאם

הג'ודאית גילי שריר הרשימה בתחרות הגראנד סלאם היוקרתית שנערכה בפריז, לאחר שזכתה במדליית זהב בקטגורית משקל 63 ק"ג. גפן פרימו זכתה במדליית ארד בקטגורית משקל 52 ק"ג
שווה זהב. גילי שריר צילום: איגוד הג'ודו בישראל

הג'ודאית הישראלית גילי שריר, רשמה הישג ענק כשזכתה במדליית זהב בתחרות בגראנד סלאם שנערכה בפריז, צרפת. מדובר באחת התחרויות היוקרתיות ביותר בסבב, שמעניקה ניקוד רב על ניצחונות.

שריר, שמתחרה בקטגורית משקל 63 ק"ג, ניצחה בקרב הגמר את נעמי נביקורה מיפן.

קודם לכן, היא פתחה את התחרות בניצחון באיפון על שיין צ'יואן מקוריאה. בשלב שמינית הגמר גברה שריר על מנון דקטר מצרפת. בשלב רבע הגמר היא התמודדה נגד קתרין בצ'מין מקנדה וניצחה בזכות וואזרי. בחצי הגמר פגשה שריר יריבה מצוינת בדמות אנג'ליקה סיזמנסקה מפולין ובתום קרב שארך 8 דקות היא ניצחה והבטיחה לעצמה מקום על הפודיום. בגמר, ניצחה כאמור שריר את יריבתה מיפן ועלתה לראש הפודיום.

גפן פרימו, שמתחרה בקטגורית משקל 52 ק"ג, הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית ארד, אחרי ניצחון על לריסה פימנטה מברזיל.

פרימו פתחה את התחרות עם ניצחון על מריה סידרוט מפורטוגל. בשלב רבע הגמר הפסידה פרימו לאמנדה בושארד מצרפת וירדה לבית הניחומים. במפגש הראשון גברה פרימו על סוסורבראם לקאגושורן ממונגוליה, ובקרב על הארד היא צלחה בשלום את המפגש מול יריבה מברזיל.

ענבל שמש, שמתחרה בקטגורית משקל 63 ק"ג, פתחה את התחרות בניצחון גדול בוואזרי על לוסי רנשל מבריטניה, המדורגת ראשונה בעולם. בקרב הבא היא ניצחה עוד יריבה מצוינת, לאורה ואסקז מספרד.

בשלב רבע הגמר הפסידה שמש למיירין דל טורו מקובה ונשרה לבית הניחומים. בקרב הראשון היא גברה על קייטלין קוואדרס מברזיל, אך נעצרה בקרב על הארד כשהפסידה לאנג'ליקה סיזמנסקה מפולין.

תמנע נלסון לוי, המתחרה בקטגורית משקל 57 ק"ג, הגיעה לתחרות כאלופת אירופה. האלופה הישראלית ניצחה את הקרב הראשון כשגברה על פיהלה סאלונן מפינלנד. בשלב הבא היא הפסידה לפריסליה גנטו מצרפת וירדה לבית הניחומים. נלסון לוי אומנם ניצחה בקרב הראשון את אינצ'נקרולו מונקטסדב ממונגוליה אך הפסידה בהמשך לג'סיקה קלמייט מקנדה וסיימה את התחרות במקום החמישי.

שירה ראשוני, שמתחרה בקטגורית משקל 48 ק"ג, ים וולצ'ק ומתן קוקולייב, שמתחרים בקטגורית משקל 60 ק"ג, ברוך שמאילוב וטל פליקר, שמתמודדים בקטגורית משקל 66 ק"ג ועידו לוין, שמתחרה בקטגורית משקל 73 ק"ג, הפסידו והודחו כבר בשלבים המוקדמים של התחרות.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות