fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתום דרמה: הפועל חיפה הודחה מגביע המדינה

דרמה ענקית בסמי עופר. האדומים מהכרמל כבר חגגו שוויון בדקה ה-94, אבל שער של בן בסט נפסל בטענה מוצדקת לנבדל. בן חיים (7, פנדל), קפילוטו (12, עצמי) ובלקמן (62, פנדל) כבשו עבור הצהובים, כשמנגד ממן (5) ותורג'מן (74) הכניעו את טננבאום
יריבות. אראל ובלקמן. צילום: הפועל חיפה רשמי
יריבות. אראל ובלקמן. צילום: הפועל חיפה רשמי

בתום דרמת ענק, הודחה הפועל חיפה אתמול ,שלישי, ברבע גמר גביע המדינה לאחר הפסד 2:3 למכבי תל אביב באצטדיון בסמי עופר. האדומים עלו ליתרון מוקדם משער של חנן ממן (5), אך התעשתו ורשמו ניצחון מספר 12 ברציפות בזירה המקומית בזכות פנדל של טל בן חיים (7), גול עצמי של ניסו קפילוטו (12) ופנדל נוסף של ניק בלקמן (62).

אלון תורג’מן צימק (74) עם שערו הראשון מאז שחזר לישראל והמשחק נפתח, אבל דניאל טננבאום מנע שער של עדן בן בסט (90) עם הצלת ענק ובהמשך גול דרמטי של החלוץ נפסל בצדק בשל נבדל (94). מכבי תל אביב יצאה מהכרמל עם ניצחון מוצדק, אך היא צריכה להיות מודאגת מכך שהרבתה להחמיץ ועשתה לעצמה חיים קשיים.

מתן בלטקסה, אילון אלמוג וניק בלקמן קיבלו את הצ’אנס בהרכב של מכבי תל אביב, שהגעה לחיפה בסגל חסר במיוחד ונאלצה להסתדר ללא אנדרה ג’ראלדש, אנריק סבוריט, עדן קארצב, דן גלזר, יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ’. מנגד, עידו שחר פתח בקישור מול הקבוצה אליה הוא שייך ואלון תורג’מן הוצב לבדו בהתקפה של חיים סילבס, כשמאחוריו חנן ממן המצוין.

המשחק החל בסערה, כשממן דחק פנימה מקרוב (5) לאחר ערבוביה בהגנת מכבי תל אביב. שתי דקות חלפו והאלופה השוותה, כשבן והבה נגע בידו ברחבה וטל בן חיים שלח את הפנדל פנימה. בדקה ה-12 המהפך הושלם לאחר שבוריץ’ הדף בעיטה של אלמוג לרגליו של קפילוטו שדחק לשער הלא נכון. הצהובים היו יכולים לסגור את הסיפור עוד לפני ההפסקה, אך ניק בלקמן ושרן ייני מצאו את הקורה והמשקוף בהתאמה. מנגד, רוסלן ברסקי ירה פצצה מ-20 מטר, אבל דניאל טננבאום התעופף והדף עם קצות אצבעות. 1:2 לצהובים בהפסקה. בדקה ה-62 בלקמן כבש מהנקודה הלבנה לאחר שהוא עצמו סחט נגיעת יד שטותית של לירן סרדל ברחבה וזה 1:3. נגמר? עדיין לא. הפועל חיפה חזרה לחיים בדקה ה-74, כשאלון תורג’מן הקדים את אופיר דוידזאדה לאחר כדור קרן נוסף של רוסלן ברסקי וחגג שערו ראשון מאז שחזר לישראל, אבל היה מעט מידי ומאור מידי עבור הפועל חיפה, שחשבה שהיא כופה הארכה בתוספת הזמן, אבל שער של בן בסט נפסל בצדק בשל נבדל.

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות