fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות המתקפה על ישראל: כל אירועי הספורט בוטלו

בעקבות מתקפת הפתע על ישראל מצד ארגון הטרור חמאס והתוצאות הקשות, הודיע משרד התרבות על ביטול כל אירועי הספורט במדינת ישראל
מתקפת טילים על ישראל צילום: פייסבוק

בעקבות מתקפה הטרור של ארגון חמאס על ישראל , שהחלה הבוקר (שבת) הודיע משרד הספורט על ביטול כל אירועי הספורט במדינת ישראל. בהודעת המשרד נכתב: "עקב המצב, המשרד מודיע כי כל גופי ומוסדות התרבות והספורט מנועים מלקיים כל פעילות בשעה זו ולבטל את כלל האירועים הצפויים ברחבי הארץ. אנא הישמעו להוראות פיקוד העורף".

במינהלת הליגה בכדורגל קיימו שיחות והערכת מצב עם אנשי פיקוד העורף והחליטו לדחות את משחקי המחזור השישי בליגת העל בכדורגל שהיו אמורים להתקיים היום (שבת) ומחר. גם המשחק שאמור להיערך היום בליגת העל בכדורסל בין מכבי ר"ג להפועל באר-שבע/דימונה נדחה.

בשלב זה, כשעדיין לא ברור לאן פני הימים הקרובים ילכו, סביר להניח שלאור התוצאות הקשות והמדממות של המתקפה, לא צפויים להתקיים, בימים הקרובים לפחות, אירועי ספורט בכל רחבי הארץ ולא רק בדרום או במרכז.

גם משחקה של נבחרת ישראל נגד נבחרת שוויץ, במסגרת מוקדמות יורו 2024 שאמור להתקיים בישראל ביום חמישי (12/10), מוטל בספק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות