fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות העולם באגרוף תאילנדי: מדליית זהב לרוח השם גורדון

רוח השם גורדון מהאקדמיה לאגרוף תאילנדי וקיקבוקס במעלות, זכה בתואר אלוף העולם במשקל 57 ק"ג במקצה העילית. הדרך לזכייה הייתה רצופה מכשולים וכאבים וכללה אפילו פינוי לקבלת טיפול בבית חולים מקומי. אלעד סומן ואהבת השם גורדון זכו במדליות ארד
נבחרת מנצחת. המאמן אלכס דר עם חניכיו: רוח השם גורדון, אהבת השם גורדון ואלעד סומן צילום: באדיבות עידן כפיר

יש לנו אלוף עולם. והוא מישראל. ויש לו גם את אחד מהשמות הייחודים ששמעתם בחייכם. קבלו את רוח השם גורדון מהאקדמיה לאגרוף תאילנדי וקיקבוקס במעלות, שזכה במדליית זהב במשקל 57 ק"ג מקצה העילית באליפות העולם באגרוף תאילנדי.

בדרך לתואר הנכסף ולמעמד של מספר אחד בעולם, החלה עם ניצחון מהיר על יריב מטורקיה, שהוכרע כבר בסיבוב הראשון. בשלב רבע הגמר גבר גורדון על יריב מצרפת ובשלב חצי הגמר ניצח יריב מספרד. במעמד הגמר פגש גורדון יריב קשוח וחזק מאפגניסטן, וגם עליו הוא הצליח להתגבר ולהכריע בדרך לפסגה.

במהלך האליפות נפגע גורדון לא מעט מחבטות שספג בגופו מיריביו בזירה ובשלב מסוים אף פונה לקבלת טיפול בבית חולים מקומי. למרות זאת, הוא גילה נחישות וחוסן נפשי לחזור כל פעם מחדש לזירה, להתגבר על הפציעות והכאבים ולהתרכז במשימה – לנצח כל יריב שהתמודד מולו.

בסיום האליפות אף הוכתר רוח השם גורדון בתואר מתאגרף השנה מטעם האיגוד הבינלאומי לאגרוף תאילנדי.

מי שעוד רשם תחרות מוצלחת היה אלעד סומן, שהתחרה במשקל 75 ק"ג במקצה העילית וזכה במדליית ארד.

סומן החל את האליפות עם ניצחון על יריב מבריטניה בסיבוב הראשון. בשלב רבע הגמר ניצח סומן יריב מאוסטרליה. את הקרב בחצי הגמר, מול יריב משבדיה, הוא סיים בשוויון נקודות, אבל הפסיד בהחלטת שופטים.

אהבת השם גורדון, בן 17 בלבד, חזר גם הוא עטור במדליית ארד לאחר שסיים במקום השלישי באליפות.

אהבת השם גורדון פתח את יום הקרבות בניצחון על יריב מסין, ובהמשך ניצח בשלב רבע הגמר יריב מצרפת. גורדון הצעיר נעצר רק בחצי הגמר כשנוצח על ידי יריב מביילורוסיה, 30:27 בנקודות ובתום קרב עיקש וצמוד.

מנהל העמותה לספורט הישגי במעלות עידן כפיר, בירך את השלושה על הישגיהם יוצאי הדופן והרעיף שבחים על מאמנם של השלושה, אלכס דר.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות