fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלופת העולם לנוער בהתעמלות אומנותית: תלמידת אולפנה מרמת גן

הישגים היסטוריים לנבחרת ישראל באליפות הנוער בהתעמלות אומנותית - 6 מדליות. אלונה טל פרנקו, תלמידה כיתה ח' באולפנה דתית מרמת גן, זכתה במקום הראשון בתרגיל החישוק והוכתרה לאליפות העולם. פרנקו טל: "אני עדיין בשוק מהזכייה". מאמנת הנבחרת איילת זוסמן: "הפנים שלנו כבר מכוונות להשגת הקריטריון האולימפי"
אלופת העולם. אלונה טל פרנקו עם מדליית הזהב צילום: ריקרדו בופלין, איגוד ההתעמלות העולמי

נבחרת הנערות של ישראל בהתעמלות אומנותית, זכתה בשתי מדליות זהב באליפות העולם 2023, שהתקיימה ברומניה.

המדליה הראשונה הושגה בתרגיל החבלים בתחרות הקבוצתית.

המתעמלות הישראליות הצעירות צברו בתרגיל החבלים 30.75 נקודות והקדימו את נבחרת בולגריה שסיימה במקום השני עם 30.25 נקודות ואת נבחרת אזרבייג'ן שהגיעה למקום השלישי עם 29 נקודות.

מדליית הזהב השנייה הושגה בתרגיל הכדורים בתחרות הקבוצתית. הנערות הישראליות סיימו במקום הראשון אחרי שהשיגו ציון של 32.250 נקודות, כשהן מקדימות את נבחרת בולגריה (30.600 נקודות) ונבחרת אזרבייג'אן (30.150 נקודות).

הנבחרת כוללת את המתעמלות: אלינור גרץ, שלי אלגאי, ענת שניידר, מיטל סומקין, קסניה קוליק ויובל שולמן, תחת הדרכתן של צוות המאמנות: איילת זוסמן, נטלי מלכה ואירנה מיידניק.

אבל ההישג הישראלי באליפות העולם לא נגמר בזה. בתחרות האישית, זכו הישראליות במדליות נוספות. את ההישג הגדול ביותר רשמה אלונה טל פרנקו מאגודת מכבי תל אביב, שזכתה במדליית זהב בתרגיל החישוק אחרי שהשיגה ציון של 31.600 נקודות והוכתרה לאלופת העולם.

טל פרנקו (14), אלופת העולם הטרייה בהתעמלות אומנותית לנוער, היא צעירת המתעמלות בנבחרת ישראל ובכלל תלמידת כיתה ח' שלומדת באולפנה דתית ברמת גן.

אלונה: "בית הספר שלי הוא מדהים, מכיל ומתחשב בשעות האימונים הרבות שלי וגמיש מאוד עם כל התחרויות שבהן אני משתתפת. ברגע שהבנתי שאני אלופת העולם, הייתי בשוק. זה מאוד משמח ומרגש. ברגע שהודיעו שאני הזוכה, קפצתי משמחה. ההישג הזה חשוב לי לא רק בגלל התוצאה אלא אני מרגישה שעשיתי טוב למדינה שלנו. אני מודה למאמנות שלי לנה ואלונה קושיבצקי, ולמאמנת הנבחרת איילת זוסמן, שגרמו לי להאמין בעצמי וביכולתי להגיע לגמר. החלום שלי היה לעמוד על הפודיום, לשמוע את התקווה ולהביא כבוד וגאווה למדינת ישראל".

רג'ינה פלצ'וק מאגודת מכבי חיפה, הגיעה למקום השלישי בתרגיל הכדור עם ציון של 30.350 נקודות וזכתה במדליית ארד.

מאמנת העל של נבחרת הנערות של ישראל, איילת זוסמן, סיכמה: "סיימנו את האליפות בהצלחה גדולה, עם הופעה נהדרת של הבנות ועם הישגים היסטוריים. אנחנו המדינה היחידה באליפות שהגיעה לכל מעמדי הגמר, ולשמוע את ההמנון הלאומי, התקווה, מתנגן שלוש פעמים באליפות העולם זו גאווה עצומה ואחד הדברים המרגשים ביותר. זכינו בשלוש מדליות אישיות ושלוש מדליות קבוצתיות וזו ההוכחה ליכולות המופלאות שטמונות במתעמלות שלנו. אני ממש גאה בהן. עכשיו, העיניים שלנו נשואות לאליפות העולם לבוגרות, שתיערך בוולנסיה, ספרד, שם נעשה הכל כדי להשיג את הקריטריון האולימפי".

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות