fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איל"ן קרית חיים: נחנכו נבחרות ספורט תחרותי חדשות

הנבחרות שנחנכו הן נבחרת שחייה תחרותית ונבחרת בוצ'יה לילדים ונוער עם מוגבלויות פיזיות. הן יתאמנו במרכז הספורט של העמותה בקרית חיים, והמטרה: לייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות
חונכים את נבחרות הספורט התחרותי של אילן קרית חיים | צילום: שמעון איפרגן
חונכים את נבחרות הספורט התחרותי של אילן קרית חיים | צילום: שמעון איפרגן

בטקס שהתקיים במרכז הספורט של איל"ן בקרית חיים, נחנכו נבחרות ספורט תחרותי חדשות בשחייה ובבוצ'יה, במטרה לעודד ספורטאים צעירים המתמודדים עם מוגבלויות פיזיות להגיע לנבחרות הבוגרים המייצגות את ישראל בתחרויות ברחבי העולם.

הנבחרות שנחנכו הן נבחרת שחייה תחרותית בשיתוף בנק הפועלים ונבחרת בוצ'יה לילדים ונוער עם מוגבלויות פיזיות. הנבחרות, שיתאמנו במרכז הספורט של העמותה בקרית חיים, ייקראו נבחרות "איל"ן דסקל" ע"ש רבקה ומנחם דסקל ז"ל אשר הרימו תרומה לצורך הקמתן.

האירוע התקיים במעמד מנכ"ל עמותת איל"ן בועז הרמן, מנהל סניף קרית חיים של בנק הפועלים אבינעם מלכה, נאמן העיזבון ע"ש דסקל עו"ד גיא מרצקי, מנהלת פיתוח משאבים ושותפויות בעמותת איל"ן רונית פרקש, נציגת לשכת כרמל בני ברית, ניצה ניב מנהל מרכז הספורט איל"ן בקרית חיים שחר פרקיס וחברי מרכז הספורט של איל"ן בחיפה. באירוע הוענק שי לספורטאים הצעירים.

מנכ"ל איל"ן, בועז הרמן: "שיתוף הפעולה החדשני שמקיימת עמותת איל"ן עם עיזבון דסקל ובנק הפועלים הוביל למיזם המרגש לטובת ילדים עם מוגבלות בתחום הספורט השיקומי והתחרותי בחיפה. אנו באיל"ן רואים בספורט, מנוף לשילוב ילדים עם מוגבלות בחברה, להעצמתם והתפתחותם הפיזית, הנפשית והחברתית. הבריכה באיל"ן כבר ידועה כמייצרת אלופים פראלימפיים בתחומי השחייה. כעת, עם הרחבת פעילות הספורט השיקומי והתחרותי במסגרת המיזם והודות לתורמים היקרים, נוכל להצמיח ספורטאים צעירים חדשים גם בתחומים אחרים כמו טניס שולחן, כדורסל כיסאות גלגלים, בוצ'יה ועוד. צעירים מוכשרים אלו יצאו בהמשך לייצג את ישראל בעולם במסגרת משחקים פראלימפיים ויוכיחו לעצמם ולכולנו כי המגבלה אינה מהווה חסם עבורם".

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות