fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איגוד אגרוף מקצועני חדש הוקם בישראל

הגר פיינר, אלופת העולם באגרוף חמש פעמים ברציפות (משנת 2009), חברה לעמותת זירה לחיים, שנוסדה על ידי עו"ד גיא זוזובסקי והמתאגרף והמאמן רן נקש, וביחד הם הקימו איגוד אגרוף מקצועני חדש. פיינר: "איגוד מקצועני כמו שלנו יאפשר לספורטאים שלנו להירשם למאגר האגרוף העולמי ויפתח עבורם את האפשרות להתחרות על תואר אלוף העולם"
בית חדש למתאגרפים. צילום: באדיבות זיו ברק

בעקבות הסנסציה והעניין הרב שעורר אירוע קרבות האגרוף FinerFightNight בחודש יולי האחרון, דיזנגוף סנטר אירח לאחרונה את אירוע השקת איגוד האגרוף המקצועני החדש בישראל. אירוע ההשקה התקיים בזכות שיתוף פעולה בין הגר פיינר, אלופת עולם באגרוף חמש פעמים ברציפות (משנת 2009), לבין עמותת זירה לחיים, שנוסדה על ידי עו"ד גיא זוזובסקי והמתאגרף והמאמן רן נקש.

עמותת זירה לחיים, פועלת במטרה לקדם את ספורט הלחימה בארץ, בדגש על קרב מגע והגנה עצמית, במטרה לחשוף את תחום אומנויות הלחימה השונה לכלל האוכלוסייה ופונה לכל המינים וקבוצות הגילאים. העמותה, שפועלת מול הרשויות והמוסדות השונים,  ומציעה את כלל האימונים שלה בחינם וללא מטרות רווח, חרתה על דגלה להעלות את הביטחון העצמי למשתתפי ענפי הספורט השונים, לשפר את אורח חייהם ולהקנות להם כלים בסיסיים בהגנה עצמית ומתן כלים להתמודדות עם מצבי לחץ ואלימות.

במהלך הערב התקיימו למעלה מ-30 קרבות ראווה מקטגוריות שונות, בהם השתתפו עשרות ילדים, בני נוער ובוגרים ממועדוני אגרוף מכל הארץ. על מנת לשמור על אווירה ספורטיבית, חיובית ומקדמת, הקרבות הינם חובבנים וללא הכרעה.

הגר פיינר: "כולנו נרגשים מתחילת פעילותו של איגוד אגרוף מקצועני חדש בישראל, פרי שיתוף פעולה שלי עם עו"ד גיא זוזובסקי ורן נקש, ומייסדי העמותה. אירוע ההשקה שקיימנו היה כדי לתמוך ולסייע למתאגרפים לצבור ניסיון לקראת הפיכתם למקצוענים. הקמת איגוד מקצועני כמו שלנו, יאפשר לרשום לראשונה את המתאגרפות והמתאגרפים המקצועיים במאגר האגרוף העולמי ובכך לפתוח עבורם את ההזדמנות והאפשרויות להתחרות ולהתפתח לכל כיוון אליו ישאפו, בתקווה לכבוש את התואר הנחשק, אלוף או אלופת העולם".

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות