fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיכום עשור: מחירי הדירות בקריות זינקו בכ-40%

קרית מוצקין, קרית אתא וקרית ביאליק נמצאות בעשירייה השלישית בדירוג הערים, שבהן נרשמו עליות המחירים הגבוהות ביותר בעשור החולף
פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא | צילום: סקייווקר צילומי רחפן
פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא | צילום: סקייווקר צילומי רחפן

על פי נתוני מדד יד2, בקריות נרשמה בעשור האחרון עלייה ממוצעת של כ-40 אחוז במחירי הדירות, כאשר קרית מוצקין, קרית אתא וקרית ביאליק נמצאות בעשירייה השלישית בדירוג הערים, שבהן נרשמו עליות המחירים הגבוהות ביותר בעשור החולף.

קרית מוצקין נמצאת במקום ה-20 ברשימה, כאשר בתחילת העשור היה מחירה הממוצע של דירת 4 חדרים 892 אלף שקל, ובסוף שנת 2019 הוא עומד על 1.282 מיליון שקל – זינוק של 40 אחוז.

קרית אתא נמצאת במקום ה-24 ברשימה, כאשר בתחילת העשור היה מחירה הממוצע של דירת 4 חדרים 754 אלף שקל, ובסוף שנת 2019 הוא עומד על 1.051 מיליון שקל – 39 אחוז.

קרית ביאליק נמצאת במקום ה-26 ברשימה, כאשר בתחילת העשור היה מחירה הממוצע של דירת 4 חדרים 861 אלף שקל, ובסוף שנת 2019 הוא עומד על 1.191 מיליון שקל – זינוק של 38 אחוז.

שרה אילין, סמנכ"לית בחברת שרביב הבונה פרויקט URBAN TOWER בקרית מוצקין וגבעת אלונים בקרית אתא: "היום זוגות צעירים רבים מעדיפים לצאת מהערים הגדולות. התופעה הזו גורמת לעלייה בביקושים באזורים שבעבר היו נחשבים לפריפריאליים, והביקושים מביאים לעליית מחירים. יחד עם זאת, למרות עליות המחירים, דירות חדשות בקריות עדיין נמכרות במחירים אטרקטיביים ביחס לחיפה ומאפשרות למשפרי דיור לשדרג את מגוריהם בלי להוסיף סכום משמעותי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות