fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סושי גיבור

מחרתיים, שלישי, יצוין "יום הסושי הבינלאומי" (מתברר שיש דבר כזה). לנו בקריות, יש הרבה מסעדות סושי, אבל הסושי של שמוליק סידון, שנקרא HERO, הוא מיוחד במינו
לוגו בהשראת בטמן | עיצוב: נעמה בניטה
לוגו בהשראת עולם הקומיקס | עיצוב: נעמה בניטה

לסושי של שמוליק סידון קוראים HERO. זו לא מסעדה, אבל זה בהחלט סושי משובח, שאתם יכולים ואף מוזמנים להזמין הביתה. צורות הסושי נלקחו מעולם הקומיקס וכך גם לוגו העסק.

שמוליק, איך כל זה התחיל?
"אני מתמודד עם PTSD (הפרעת דחק פוסט טראומתית – ק"ל) ועוד נגזרות המשפיעות עליי הן מהבחינה הנפשית והן מהבחינה הפיזית. לאחר חודשים ארוכים שהייתי מושבת לחלוטין, ללא יכולת לתפקד כלל, הבנתי שלא אוכל לחזור למסגרת עבודה רגילה (בזמן הקרוב ויכול להיות שבכלל לא). לפני כמה חודשים החלטתי להרים את עצמי ולחזור לעשייה. הסושי היווה עבורי תוכנית שיקום-תרפיה. לא תיארתי לרגע שזה יהפוך לדבר גדול כל כך בזמן קצר כל כך".

מה עניין הצבעים? הקישוטים?
"אני חובב קומיקס ודמויות של גיבורי על. את באטמן אני אוהב בקטע אחר. יש לי שלושה קעקועים ומקדש בבית). הדמויות הללו תמיד עניינו אותי, הסיפורים מאחורי הקלעים, הטראומות מהן הם צמחו והפכו למי שהם. שאבתי המון כוחות דווקא מהדמויות האלה, מהעולם הצבעוני והמסקרן הזה, והחלטתי להתחיל להכין סושי בהשראתן.
"ברגע שהכיוון היה לי ברור, חשבתי על שם לעסק שיעביר את המסר, יתקשר למלאכה עצמה, ומעל הכל – ייצג אותי ואת מה שעברתי ועדיין עובר בדרך הזו. הכרתי אנשים מדהימים בדרך בתקופה הקצרצרה אך העמוסה הזו. אחת מהן היא נעמה בניטה, שברגע ששמעה על הרקע ועל הרעיון, לא חשבה פעמיים והציעה את עזרתה ללא שום תמורה. היא עיצבה את הלוגו לעסק בסבלנות ובאהבה ענקית".

דף הפייסבוק של HERO

סושי בהשראת דמויות מעולם הקומיקס | צילום: יח"צ
סושי בהשראת דמויות מעולם הקומיקס | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות