fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף שבוע של הקרית ימיות

ליגה ג' מחוז שומרון: מכבי קרית ים ניצחה ביום שישי בחוץ את בית"ר פרדס חנה 3:1. למחרת, מוצאי שבת, הפועל קרית ים ניצחה בדרבי של הקריות את הפועל קרית חיים 2:0
עוד ניצחון חשוב ,שחקני הפועל קרית ים | צילום: הפועל קרית ים
עוד ניצחון חשוב. שחקני הפועל קרית ים | צילום: הפועל קרית ים

חזרה לנצח: מכבי קרית ים התארחה ביום שישי בפרדס חנה למשחק תחתית נגד בית"ר המקומית. שתי הקבוצות ידעו שמי שתפסיד את המשחק תישאר עמוק בתחתית הטבלה.

הפתיחה הייתה כולה של קרית ים, שכעבור שש דקות של משחק, מסירת עומק מעולה של מור שטרית מוצאת את עידן צור לבד מול השוער, צור לא מתבלבל וכובש 1:0 לאורחים כעבור מספר דקות, שאננות בהגנת קרית ים עלתה להם בשער שוויון 1:1. בדקה ה-28 חיים בן שמואל מכניס כדור עומק שחותך את כל הגנת המקומיים ומשאיר את עידן צור הפעלתן שוב מול השוער, והוא קובע 2:1 לקרית ים. בדקה ה-76 עידן צור הוסיף שער נוסף בבעיטה מקצה הרחבה וחותם שלושער אישי שלו ואת תוצאות המשחק 3:1 לטובת האורחים, שיכולים לנשום קצת לרווחה.

אחרי סיבוב ראשון חלש, בקרית ים ינסו לתקן את הרושם בסיבוב השני ואת מיקומם בטבלה. במחזור הקרוב תארח מכבי קרית ים את הפועל דליית אל כרמל מצמרת הליגה.

ניצחה את דרבי הקריות: הפועל קרית ים ניצחה את הפועל קרית חיים בדרבי של הקריות במשחק שנערך במוצאי שבת בנשר. אחרי מחצית ראשונה מאוזנת, עלתה קרית ים למחצית השנייה מפוקסת יותר. עומר מידני המצוין כבש בדקה ה-50 והעלה את קרית ים ליתרון 1:0. קרית חיים עוד ניסתה להשוות, אך השוער מיכאל איזוטוב עם כמה הצלות טובות שמר על שער נקי. לקראת סוף המשחק קרית ים יצאה למספר התקפות מעבר מסוכנות והחמיצה ממצבים נוחים. בדקה ה-94 המחליף נסיר מג'דוב עשה מהלך גדול שבסיומו הוכשל. ויק קושניר בעט את הפנדל מוצלח וקבע את תוצאת המשחק 2:0 להפועל קרית ים.

לאחר הניצחון, שחקניו של אריק קורן ממוקמים מרחק נקודה מהמקום השלישי שמוביל לפלייאוף העלייה לליגה ב'.

ביום שישי, 12:00, תתארח הפועל קרית ים במשחק חוץ נגד בני קלנסואה. הפועל קרית חיים תארח בשישי את בית"ר פרדס חנה היום, 11:45.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות