fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחת שנת הלימודים בקמפוס האקדמית אונו בחיפה

השנה ילמדו בקמפוס כ-3000 סטודנטים וסטודנטיות, במגוון מסלולי לימוד
המכללה האקדמית אונו | צילום: ויקישיתוף, CC BY-SA 4.0
המכללה האקדמית אונו | צילום: ויקישיתוף, CC BY-SA 4.0

ביום ראשון, תיפתח שנת הלימודים בקמפוס חיפה של הקריה האקדמית אונו, בעיר התחתית. השנה ילמדו בקמפוס כ-3000 סטודנטים וסטודנטיות, במגוון מסלולי לימוד. בין היתר, יינתנו בחוג לחינוך הכשרות בתחומי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ובתחומי ניהול ספורט. בתחום מינהל העסקים, ייפתחו מסלולי לימוד הנותנים מענה לסטודנטים מהמגזר הפרטי ומהמגזר הציבורי.

גיל רשף, מנהל הקמפוס בחיפה: ״אנחנו שמחים להיות מוסד מוביל בתחום שילוב כלל אוכלוסיית הצפון במגוון התכניות שלנו, שנותנות מענה לפיתוח ההון האנושי בצפון. הקריה האקדמית חרטה על דגלה את נושא הרב-תרבותיות ובקמפוס בחיפה, כמו בכלל הקמפוסים של הקריה, יש ליווי ותמיכה בכל המגזרים וכמובן, מסלולים לסטודנטים שעובדים במשרות מלאות״.

דגש מיוחד מושם בקריה האקדמית אונו על ההנגשה האקדמית והליווי המוקפד לסטודנטים, הנותנים שירותי תמיכה מגוונים דרך דיקנט הסטודנטים. בראש  דיקנט הסטודנטים בקמפוס חיפה עומדת ד״ר נעמה כץ, סגנית דקנית הסטודנטים בקריה. אחד משירותיו המרכזיים בקמפוס חיפה הוא מרכז מתנ״א (מרכז תמיכה ונגישות אקדמית), המרכז מסייע לסטודנטים החווים קשיים בלמידה, סטודנטים עם מגבלה פיזית, נפשית או קוגניטיבית, להתמודד עם האתגרים הקשורים בלימודים.

משנת הלימודים הקרובה, תפעל בקריה האקדמית אונו תוכנית מיוחדת של מעורבות חברתית, בשיתוף עמותת רוח טובה, המחברת בין מתנדבים לעמותות וארגונים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות