fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה הדירה לדוגמה בפרויקט GOSHEN 80 במוצקין

חברת מרדכי י. שמשינס בונה בניין של תשע קומות בשדרות גושן הוותיקות והטובות, סמוך למוסדות התרבות, החינוך והפנאי שלהעיר
הדירה לדוגמה בפרויקט היוקרתי GOSHEN 80 | צילום: יח"צ
הדירה לדוגמה בפרויקט היוקרתי GOSHEN 80 | צילום: יח"צ

נפתחה הדירה לדוגמה בפרויקט היוקרתי GOSHEN 80 של חברת מרדכי י. שמשינס בקרית מוצקין. הדירה, שעוצבה על ידי מעצבת הפנים עדי מבל שלם, היא דירת חמישה חדרים בקומה השנייה. היא מתפרשת על שטח של כ-115 מ"ר ו-14 מ"ר מרפסת. הדירה, לה שלושה כיווני אויר, מרוהטת לגמרי, לרבות מוצרי חשמל ואביזרי אמנות ונוי.

פרויקט GOSHEN 80, הממוקם בשדרות גושן הוותיקות והטובות, סמוך למוסדות התרבות, החינוך והפנאי שלהעיר, כולל בניין מגורים של תשע דירות מעל קומת קרקע וחניון תת קרקעי.

בין הדירות המוצעות למכירה בפרויקט: דירות ארבעה חדרים בקומות העליונות, בשטח של כ-94 מ"ר + 27 מ"ר מרפסת + 10 מ"ר גינה תלויה וכן דירות חמישה חדרים, בשטח של כ-115 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת. האכלוס צפוי בעוד שמונה חודשים, באפריל 2020. משרד האדריכלים אבריל את אבריל עיצב את הפרויקט.

חברת מרדכי י. שמשינס היא אחת מחברות הנדל"ן הוותיקות והיציבות בישראל. החברה מרכזת את עיקר פעילותה בחיפה ובקריות ופועלת במגוון תחומים המשלימים ומחזקים זה את זה, בהם: בנייה והשכרה למגורים, בנייה ומכירה למגורים, בנייה והשכרת נכסים מניבים כולל שטחי מסחר ומשרדים וניהול הנכסים המניבים של החברה.

בימים אלה נמצאת החברה בשלבי בנייה וטרום בנייה במספר מיזמים למגורים, מסחר ומשרדים במיקומים אסטרטגיים בחיפה ובקריות. ברחוב אלכסנדר זייד בקרית חיים ייבנה בניין ייחודי ובו 53 דירות בסטנדרט בנייה גבוה ולא שגרתי. בדרך חיפה בקרית אתא, מול מתחם איקאה, נבנה בניין של ארבע קומות וכ-4000 מ״ר, ובו שטחי מסחר ומשרדים למכירה והשכרה. בדרך עכו בקרית ביאליק נבנה כעת בניין של 18 דירות, ובניין נוסף קיבל היתר ושיווקו יתחיל בימים הקרובים. לחברה עוד מספר פרויקטים בשלבי תכנון שונים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות