fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפלה ביציאה מהסרט ותובעת את בית הקולנוע

אילוסטרציה פיקסאביי
אילוסטרציה פיקסאביי

לבית משפט השלום בקריות הוגש כתב תביעה נגד חברה המפעילה רשת בתי קולנוע בטענה לנזקי גוף שנגרמו לאישה תושבת הקריות, 75, שביקרה במקום ונפגעה בגופה בעת שיצאה מאחד מאולמות הקולנוע.

עו"ד בתאל מנור. צילום: דורון גולן
עו"ד בתאל מנור. צילום: דורון גולן

על פי כתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד בתאל מנואר, בסיום הקרנת הסרט יצאה התובעת מהאולם, עמה בנה וכלתה, בעת הליכתה נתקלה רגלה הימנית במכשול ברצפת היציאה מהאולם כשהרצפה עצמה משופעת בירידה, מלאה בליטות וקרעים ורעועה, היא מעדה ונפגעה. כתוצאה מן התאונה, נטען בכתב התביעה, נחבלה התובעת בכל חלקי גופה, בין היתר, בפניה, שיניה נשברו, שברים וחבלות קשות בגוף, חבלות ושברים בברך ימין ובצלעות, בכתף שמאל ואף נותרו לה צלקות.

בכתב התביעה נטען כי אותה רשת בתי קולנוע עשתה מעשה או מחדל אשר אדם סביר או בית קולנוע סביר לא היה עושה וכן שורה של מחדלים. התובעת אושפזה למשך יומיים, במהלכם אובחנה סובלת משבר בצוואר וכן פגיעה בכתף ופגיעות בשאר חלקי גוף. כתוצאה מהפגיעות נטען כי התובעת סובלת מנכות צמיתה של 35 אחוז.

עו"ד מנור תובעת מרשת בתי הקולנוע פיצויים של 120 אלף שקלים עבור הנזקים הישירים והעקיפים שנגרמו לתובעת.  טרם הוגש כתב הגנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות