fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחשפה כנופיית פורצים שפעלה תקופה ארוכה באזור הקריות והצפון

בתום חקירה סמויה שנערכה על ידי היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה, נחשפה כנופיה של 14 חשודים שפעלו במשך תקופה ארוכה באזור הקריות, חיפה והצפון.
חברי הכנופיה בפעולה. צילום: דוברות המשטרה
חברי הכנופיה בפעולה. צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה שנערכה על ידי היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה, נחשפה כנופיה של 14 חשודים בהתפרצויות, שפעלו במשך תקופה ארוכה באזור הקריות, חיפה והצפון.

החקירה הסמויה נמשכה כמה חודשים וכללה תצפיות, מעקבים והפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים  לאיכון ומעקב. החקירה החלה לפני מספר שבועות, כאשר חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף זיהו במסגרת ניתוח מאפייני הפשיעה בתחומי המחוז, קווי דמיון בין מספר רב של התפרצויות בתקופה האחרונה, הן בשיטה והן במאפייני הסחורה שנגנבה בהיקף של מאות אלפי שקלים.

חלק מחברי הכנופיה שנעצרו. צילום: דוברות המשטרה
חלק מחברי הכנופיה שנעצרו. צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, חוקרי היחידה המרכזית החלו ללקט את התלונות והממצאים שהתקבלו בזירות ההתפרצות בתחומי  המחוז, לרבות באזור קריות, חיפה, חדרה, נהריה ופרדס חנה ובתום פעילות מבצעית עצרו לפני כשבועיים בשעת מעשה חלק מחברי הכנופיה בזמן התפרצות לבית עסק בחדרה, עם הרכוש הגנוב וכשכלי הפריצה ברשותם.

עם מעצרם של ארבעת החשודים הראשונים התפתחה והתרחבה החקירה, במהלכה עצרו חוקרי היחידה המרכזית וחקרו 14 חשודים, מרביתם בשנות ה 20-30 לחייהם, תוך איסוף ראיות הקושרות את החשודים למיוחס להם, בדגש על ראש הכנופיה בן 27, אשר פעל על פי החשד בתחכום, כאשר שלח והפעיל בכל התפרצות הרכב אחר של חברים מהכנופיה, כולל שני קטינים בני 17 ואף את בת זוגו בת ה-21.

יחידת התביעות של מחוז חוף הגישה עד כה לבית משפט השלום קריות, כתבי אישום כנגד שמונה מהחשודים ובקשה למעצר עד תום הליכים ובהמשך יוגשו כתבי אישום נוספים נגד שאר חברי הכנופיה, כל אחד על פי מעורבותו בפעילות הכנופיה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות