fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהג מונית נהרג בתאונת פגע וברח

על פי חקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר שנהרג יצא ממכוניתו להחליף גלגל. הנהג הפוגע נעצר לאחר חקירה
תאונה קטלנית ליד כפר מסריק. צילום: דוברות המשטרה

גבר כבן 40 נהרג היום (שישי) בתאונת דרכים בכביש 22 בסמוך לצומת הכניסה לכפר מסריק. מחקירת המשטרה עולה כי ההרוג, נהג מונית, עצר את מכוניתו בשול הכביש עקב תקר בגלגל הקדמי-שמאלי ונפגע על ידי רכב שנמלט מהמקום. לצוותים של מד"א שהגיעו למקום התאונה לא נותר אלא לקבוע את מותו.

אבנר קוגל, פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בנהג מונית שיצא ממונית שעצרה בשול הכביש עקב פנצ'ר ונפגע מכלי רכב חולף. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי בשנה האחרונה אירעו מספר רב של תאונות עקב עצירה בשולי הכביש. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת עצירה בשול הכביש ולהימנע ככל הניתן מעצירה בשולי הכבישים מה שגורם למרבה הצער לתאונות קשות וקטלניות.

פראמדיק מד"א מיכאל יוחנוב סיפר: "על הכביש בסמוך לרכב שכב הפצוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפגע ממשאית שחלפה במקום. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

משטרת מחוז חוף ובוחני תאונות הדרכים פתחו בחקירה והממצאים הראשוניים בזירה מעלים עולה כי רכב, ככל הנראה בצבע כסף, פגע באדם ששהה מחוץ לרכבו בשול, בעת  שהחליף גלגל עקב תקר, כאשר על פי החשד הרכב הפוגע נמלט מהמקום. במהלך החקירה אותר הרכב אחריו חיפשה המשטרה והנהג החשוד, תושב נהריה כבן 80. הנהג החשוד נעצר לחקירה בליווי בנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות